AVG probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marleen37

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2001
Ik heb een probleempje met AVG free virusscanner

als ik met avg scant dat vind ie niks maar steeds kom er een scherm met:
AVG Resident Shield
Virus Trojan Horse Dropper.Delf.3.L
is fount in file
C:\System Volume Information\_restore{C96DDA17-8865-4D65-9CA6-DFF5E10B93C0}RP47\A0014070.exe
To remove this virus, please run AVG for Windows.

Dus ga ik weer scannen als hij klaar is vind ie niks ik hem met diversen online virusscanners gescant maar die vinden ook niets, maar toch kom steeds maar dat AVG Resident Shield te voorschijn

wie kan me helpen??:o :o
marleen

Wil men "schoon schip" maken om alle oude back-ups te wissen dan gaat dit doordat je met een startdiskette opstart en dan met:

c:\windows\command\deltree c:\_RESTORE

Het gehele bestand wordt gewist. Nadat Window opnieuw is opgestart wordt weer een nieuwe map _RESTORE aangemaakt - deze bevat geen oude back-ups meer en is nu kleiner.

zit in _RESTORE

Geplaatst door Jan Thomas
Wil men "schoon schip" maken om alle oude back-ups te wissen dan gaat dit doordat je met een startdiskette opstart en dan met:

c:\windows\command\deltree c:\_RESTORE

Het gehele bestand wordt gewist. Nadat Window opnieuw is opgestart wordt weer een nieuwe map _RESTORE aangemaakt - deze bevat geen oude back-ups meer en is nu kleiner.

zit in _RESTORE

bedankt voor je reactie ga het gelijk proberen:thumb:

Misschien iets makkelijker maar komt op het zelfde neer, even systeemherstel op alle stations uitschakelen, opnieuw opstarten en dan systeemherstel weer inschakelen. Windows heeft namelijk ook een back-up van het virus gemaakt met systeemherstel.

Geplaatst door Admin_Frisian
Misschien iets makkelijker maar komt op het zelfde neer, even systeemherstel op alle stations uitschakelen, opnieuw opstarten en dan systeemherstel weer inschakelen. Windows heeft namelijk ook een back-up van het virus gemaakt met systeemherstel.

nou tis niet gelukt heb inmiddels me pc moeten formateren..maar bedankt voor het reageren.........:p

Geplaatst door Marleen37

nou tis niet gelukt heb inmiddels me pc moeten formateren..maar bedankt voor het reageren.........:p
Jemig, da's meteen wel heel rigoureus :p maar ja, als dat de enige oplossing is.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan