AVG Professional 9.0 Antivirus quarantaine

Status
Niet open voor verdere reacties.

skycrysis

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 dec 2010
Berichten
2
Hallo,

Ik ben hier nieuw op deze forum en het bevalt me, en ik heb gelijk een vraag voor jullie.

Zoals in de titel vermeld zie je dat ik AVG heb, ik heb hem sinds pas en ik ging op verkenning en heb gelijk gescant, Nu zie ik dat ik een paar trojans heb opgelopen maar die zijn gelukkig in de quarantaine gedumpt nu vraag ik me af of me computer veilig is of niet? Ik heb ze nog niet uit me quarantaine verplaatst.

Wat kan ik het beste nu doen?

Thanks! :thumb:
 
Hoi,

Welkom op Helpmij.nl

Gewoon in quarantaine laten staan, of definitief verwijderen. Ja je pc is veilig als ze in quarantaine staan.
Hoop dat je vraag hiermee beantwoord is.
 
Ter aanvulling nog even het volgende. Voordat je de Trojans definitief door AVG van je systeem laat verwijderen is het handig om even met de muis de volledige naam van zo'n Trojan te selecteren, de naam te kopiëren en deze in het zoekvak van Google te plakken. Vervolgens lees je per Trojan even wat de eventuele 'schade' is die zij mogelijk hebben veroorzaakt. Vaak lees je ook dat er bestandjes zijn aangemaakt en waar je die bestandjes dan op jouw machine kunt vinden (als deze al niet door AVG zijn 'gearresteerd').
Het kan handig zijn om te weten wat de Trojan heeft aangericht of aangericht zou kunnen hebben.
 
Bedankt beide heren, alles zit achter slot en grendel en ik laat het zo bekijken door een kennis die in het IT vakgebied werkt.

Bedankt, hierbij is mijn vraag beantwoord. :)
 
AVG-Professional-9.0-Antivirus-quar

Hoi you 'oll

Ik heb AVG 11, alleen anitvirus te koop, beschermd alleen tegen HTTP virussen zo en voor firewall gebruik ik de Microsoft versie.

Alleen mail met Hotmail, Yahoo en Gmail

genoeg beschermd naar buiten én naar binnen ?


Vink
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan