AVG resident shield + upload snelheid

Status
Niet open voor verdere reacties.

bouncer1980

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2006
wanneer ik via speedtest een upload test uitvoer kom ik tot een snelheid van 11.8 KByte/sec.
Dit is veel te weinig voor mijn verbinding.
Ik heb toen in AVG de resident shield tijdelijk uitgeschakeld en een nieuwe test uitgevoerd, toen kwam ik op een snelheid van 96.1 KByte/sec.
Dus bijna 9 keer zo snel.
Voor de upload snelheid maakt het geen verschil of de shield aan of uitstaat.

Waardoor wordt mijn upload snelheid zo geremd door AVG resident shield? En wat doet dit programma? Kan ik iets veranderen zodat mijn upload snelheid goed blijft? (buiten de shield uitzetten)?

probeer eens, gelezen op het AVG forum

"In de gebruikersinterface dubbelklikken op Resident Shield.
Daar staat vinkje om die in of uit te schakelen.
Je schakelt die uit en slaat de wijzigingen op.
Dan open je Resident Shield terug en schakel je die weer in.
Tenslotte sla je nog even deze nieuwe instellingen op." (tnx to RAF)

probeer eens, gelezen op het AVG forum

"In de gebruikersinterface dubbelklikken op Resident Shield.
Daar staat vinkje om die in of uit te schakelen.
Je schakelt die uit en slaat de wijzigingen op.
Dan open je Resident Shield terug en schakel je die weer in.
Tenslotte sla je nog even deze nieuwe instellingen op." (tnx to RAF)

hoi

heb het geprobeerd, maar upload blijft traag als ik resident shield weer inschakel

Ik heb hetzelfde gedaan als jij...met resident shield ingeschakeld én uitgeschakeld een speedtest doen...ik zie geen verschillen.
Het lijkt toch aan iets anders te liggen.
Vertel eens iets meer over je pc, je besturingssysteem, je provider en ook de afstand van waar je woont tot een accespoint ( ik verzin dat niet zelf maar ik vond het al googlend - dus geef ik het door :cool: )
sxxs

Ik heb hetzelfde gedaan als jij...met resident shield ingeschakeld én uitgeschakeld een speedtest doen...ik zie geen verschillen.
Het lijkt toch aan iets anders te liggen.
Vertel eens iets meer over je pc, je besturingssysteem, je provider en ook de afstand van waar je woont tot een accespoint ( ik verzin dat niet zelf maar ik vond het al googlend - dus geef ik het door :cool: )
sxxs

ik hebruik win xp en mijn provider is telfort.
Maar het kan niet aan mijn verbinding liggen, want dan zou ik de hoge snelheid nooit halen. Het verschil ligt echt aan de resident shield. Moet wel zeggen dat als ik speedtest.net pak, ik geen verschillen zie, alleen bij speedtest.nl

Ook hier moet ik zeggen...beide tests geven bij mij hetzelfde resultaat...vrijwel precies datgene wat mijn provider belooft :D
Misschien sluit je beter de discussie...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan