Avg resten verwijderen

• Onderwerp starter Onderwerp starter chw
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

chw

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2008
Hoe kan ik op een gemakkelijke manier avg resten uit het register verwijderen die niet weg willen.

Hoop dat het mogenlijk is en op een snelle en makkelijke manier.

Mvr gr en DANK chw

Hallo chw. Als het goed is hebben ze zelf een verwijdertool.

http://www.avg.com/us-en/utilities

Even de goede pakken. Misschien ten overvloede. Maar doe eerst dit.

Klik op met je rechtermuisknop op computer. Klik dan op eigenschappen (daar lees je "type Systeem") en daar lees je dan of je een 32 of 64 bits programma hebt. Dat ding zal ergens wel een keer tussendoor opnieuw opstarten.

Succes ermee.

Laatst bewerkt:
Dat heb ik al gedaan,maar er blijven resten inzitten die niet verwijderd kunnen worden,maar die ik wel graag weg wil hebben.

Mvr gr chw

Dan denk ik dat je AVG even geheel opnieuw moet installeren. En dan die verwijdertool moet gebruiken. Hij vind natuurlijk niet wat hij wilt verwijderen ( allen de achtergelaten sporen die vind hij dus niet) Hoop dat het dan werkt. Succes.

Het probleem is hij wil niets installeren.Kan een nieuw programma(virusscanner) nog niet eens opstarten.

Mvr gr chw

Het moet niet gekker worden. Heb of had je soms een betaalde versie. Dat denk ik niet. Of toch wel. :D Wat een gedoe he. Maar nu even wat anders kun je deze dan niet downloaden. Klikje Of eerst opslaan en dan downloaden.

Of er is wat anders aan de hand. Krijg je nog specifieke foutmeldingen of??

Je zegt dit in je vorige bericht. Het probleem is hij wil niets installeren. Kan een nieuw programma(virusscanner) nog niet eens opstarten Wat bedoel je daar mee.

Laatst bewerkt:
Gratis versie kan ik wel installeren,maar wil iets anders installeren .
Hoop dat je weet hoe ik alle resten uit het register kan krijgen.

Mvr gr chw

Installeer die gratis versie anders krijg je die resten er niet vanaf. In het bericht met #5 zei je dat je niets kon installeren. Maar je moet dat dan doen als oplossing. Ik hoop dan dat het werkt. Dan kun je in ieder geval de uninstall gebruiken van de gratis versie. en/of dan # 2 volgen.

By the way hoe zit het met je configuratie scherm, en dan programma's en onderdelen. Zit daar iets tussen van AVG. Kijk daar eens even. Kun je het daar dan verwijderen.

IK heb de gratis versie al erop gezet en verwijderd,maar helpt niet helaas
Hoop dat iemand iest heeft zodat de resten in het register van avg eriuit gaan,

mvr gr chw

Ok, probeer het nog eens precies volgens deze methode:

http://www.avg.com/nl-nl/faq.num-4416

Als dat niet voldoende is, probeer dan deze nog eens:

http://www.avg.com/nl-nl/utilities

Omdat je de Windows- & bit-versie, noch je AVG-versie hebt vermeld, moet je dat zelf uitzoeken.
N.B: er zijn verschillende Removal-tools voor verschillende jaargangen AVG.

P.S.Addendum: Controleer ook eerst even in al je browsers onder Plug-In's of AVG uitgeschakeld & verwijderd is/kan worden. Dat is vaak een reden waarom dingen vast blijven zitten in Windows (het is zgn. "in gebruik").

Lukt het nog niet naar wens, open dan als (een) Beheerder de Opdrachtprompt & typ:

dir /a:d /b /s %HomeDrive%\AVG*.* > %HomeDrive%\AVGweg.txt

Open AVGweg.txt & alle mappen in die lijst kan je met de hand, weer & alleen als (een) Beheerder, verwijderen.
Herstarten.
Daarna Piriform's Ccleaner zowel eerst de Cleaner, daarna de Register-tool eroverheen.
Herstarten.

Laatst bewerkt:
Ik heb windows 7 Home Premium 64 bit
Ik vindt nou niets meer terug van avg in het register.(Hoe ik dat gedaan heb weet ik niet meer,maar zou wel nog iets kunnen zitten)
Ik wil het nieuwe virus programma erop zetten,maar als ik er op klik doet ie niets.
Boven op de andere computer waar nog xp op staat werkt ie wel.
Het programma is 64 bit

Misschien iemand nog een idee wat er mis kan zijn.
Zit er misschien toch iets verkeerd nog in het register of is het iets anders

Mvr gr chw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan