AVG start na update niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bruce The Boss

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 aug 2002
Hallo,

Ik heb al een paar dagen hetzelfde probleem met AVG Free

Het programma geeft aan dat er een update is en dit laat ik hem dan ook downloaden en installeren.

Daarna moet de computer opnieuw worden opgestart maar AVG start dan NIET meer mee op. Ik krijg het programma ook niet meer handmatig opgestart.

Ik moet dan alles verwijderen en opnieuw installeren maar na een tijdje heb ik dan weer hetzelfde probleem.

Zijn er meer mensen die dit probleem hebben en wat zou ik eraan kunnen doen?

Hallo,
ga naar Start>Uitvoeren en typ services.msc Elke service met avg in de naam, moet automatisch starten, dus als een van de services van AVG op ''uitgeschakeld'' staat, klik dan met de rechtermuisknop op de service en kies Eigenschappen. Zorg dan dat er achter opstarttype Automatisch staat.

Staan ze allemaal op Automatisch, dan gaan we weer verder kijken.
Tom

Ik heb precies hetzelfde probleem als hierboven beschreven. Mijn instellingen heb ik opgezocht zoals beschreven en alles stond op automatisch.
Ook de AVG watchdog staat op automatisch.
Niettemin blijft mijn Windows beveiligingscentrum aangeven dat de virusscanner is uitgeschakeld.
Het AVG icoon op het bureaublad of elders aanklikken helpt ook niet er komt gewoon geen reactie.
Ook vreemd en dat treedt nu gelijktijdig op is dat Thunderbird geen contact maakt met ziggo om de mail op te halen ook al druk ik de knop in van 'email ophalen'. Hij geeft geen reactie. Ik heb al weer een nieuwe versie van Tbird er over heen geinstalleerd, maar het blijft zo Misschien hangt het er mee samen?

Mgr.
Bob Horjus

Even een andere manier proberen:
Ga naar Start>Uitvoeren en typ: C:\Program Files\AVG8\avgtray.exe
Start AVG nu wel?
EDIT:
Nog een paar vraagjes:
Heeft u meerdere virusscanners op uw pc staan?
Als u AVG heeft verwijderd, heeft u daarna (voor de installatie) de AVG remover gedraaid? Deze is hier te downloaden.

Laatst bewerkt:
doet het weer

Beste Thumb,

Ik heb AVG al gedeinstalleerd. Ik ben er achter gekomen dat het samenhing met een probleem Thunderbird (zie http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?p=2602682#post2602682). direct na de deinstallatie deed Thunderbird het weer. Ik ben dus weer helemaal van het probleem af zo te merken.
Ik heb een virusprogramma Housecall (online) geinstalleerd. Dat werkt tot maart en dan zien we wel weer verder
Met groet,
Bob Horjus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan