AVG total protection 2014

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ilona86

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 okt 2013
Hoi,
Ik heb gisteren AVG total protection 2014 gedownload en een scan uitgevoerd daarmee. Daaruit kwam dat er fouten waren gevonden die ik kon herstellen door ook AVG tune up te installeren. Dat heb ik gedaan en daarmee heb ik de fouten laten herstellen. Daarna moest ik mijn laptop opnieuw opstarten en sindsdien loopt hij steeds vast. Ik kom niet verder meer dan het beginscherm. Zodra ik probeer om een programma op te starten of internet, dan blijft hij hangen en hoe lang ik ook wacht er gebeurd niks.
Ik hoop dat iemand hier mij kan helpen zodat ik mijn laptop weer kan gebruiken.
Alvast bedankt!

ik raad u eerst aan om die avg te verwijderen of niet meer te gebruiken want ik krijg heel veel klachten over deze antivirus software,gebruik avast free versie in het vervolg...
probeer eens een systeemherstel te doen voor je die avg total protection geinstalleerd hebt?

en anders moet je eerst naar de "veilige modus" opstarten, tab een paar keer tijdens het opstarten op F8 of soms op F2 hangt ervan af welke laptop het is.... en log je in nadien en dan een systeemherstel doen?

Dankjewel, ik heb een systeemherstel uitgevoerd en AVG verwijderd. Nu lijkt alles weer goed te werken. Bedankt voor je hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan