Avg update

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wilie wortel

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2005
hallo allemaal.

ik zit met het volgende probleem ik heb avg 7.5 proffesional en een licensi tot 2099 maar ik kan helaas niet meer update zowel automatischi niet en handmatig niet ik heb de windows firwall uitgezet maar helpt niks ik heb avg ook verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar dat werkt ook niet.

weet iemand mischien nog een oplossing ervoor.

In elke geval al bedankt voor jullie recatie.

Er is blijkbaar een probleem met ( een aantal ) van de AVG update servers.
Kijk bijv. ook eens in dit topic.

Hier kan je wel handmatig de laatste definities downloaden en instelleren.

die heb ik nergens gekocht maar van internet gehaald via torrent site .

maar als ik dat handmatig moet doen zie ik dat het een bin bestand moet ik dan eerst branden en dan instalerenb of hoe gaat dat want dan ben ik wel even bezig.

heb me laptop oppnieuw geinstalleerd dus die moet ik juits bijwerken

Oh, illegaal, tot 2099, overheel gelezen.

We mogen niet helpen met illegale software maar dat bin bestand moet je openen in AVG of openen met een cd/dvd mount programma.

openen in avg pakt hij niet maar ik wacht gewoon dat de stroing is opgelost en dan gaat het weer automatisch neem ik aan

Dubbelklik op updatebeheer en haal het vinkje weg bij "niet vragen om updatebron".
Als je dan wilt updaten kun je avg naar een map met het bin-bestand laten verwijzen.

dat had ik ook geprobeerd maar dat werkte niet ik wacht gewoon even rustig af dat hij uit
automatschi gaat update

maar toch bedankt

Anders neem je toch gewoon de gratis versie :rolleyes:
Ik denk dat AVG de crack doorheeft.

oke dan dankjewel dan ga ik die eens proberen als die wel doet update maar denk dat er een probleem is met de update server van avg want heb dit in het verleden ook alleens gehad en opeens deed hij het weer

De gratis versie heeft alleen wat minder optie, de virusscanner is verders even goed.

AVG Gratis kan niet worden geinstalleerd op een server besturingsysteem (zoals Windows Server 2003), of worden gebruikt om een netwerkdrives te controleren op virussen.

De plannings mogelijkheden binnen de AVG Gratis Editie zijn zeer beperkt. (1 geplande update en/of 1 geplande controle per dag mogelijk)

AVG Gratis Editie biedt u geen uitgebreide testmogelijkheden zoals automatisch repareren, wachtwoord beveiligde archief rapporten, het regelen van welk proces eerst gecontroleerd wordt en vele andere beperkingen

denk ook dat er een stroring is heb dat in het verleden ook gehad en ben ook geregisteerd dus gewoon even afwachten en alles komt weer goed.

ik heb nooit problemen gehad met update en ik krijg ik ook helpdesk enzo ermee maar ik heb gebeld met avg en er is een update storing dus vandasar dat het niet gaat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan