AVG updaten mislukt.....

Status
Niet open voor verdere reacties.

pietjepietje

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2007
Berichten
42
Hallo allemaal,

Op mijn computer draaide AVG 7.5, maar kon sinds een week niet meer updaten.
"De toegang is geweigerd door de server" kreeg ik telkens te zien.
Ik heb alles eraf gegooid en AVG 8.5 free er op gezet maar krijg hetzelfde probleem.
Weet iemand een oplossing? Ik moet erbij zeggen dat een "vriend"destijds AVG 7.5 erop heeft gezet en weet dus niet zeker of hij legaal was;)

Pietjepietje
 
AVG is voor thuisgebruikers gewoon gratis, dus het zal wel legaal zijn ;).

Kijk eens even of je al echt versie 8.5 hebt (linksonder als je in het hoofdscherm bent). AVG had bij mij even tijd nodig om zich te updaten, nadat ik de .exe had geopend (een paar dagen meen ik). Wellicht dat je nog bij 7.5 zit?
 
Heb AVG nog eens er af gehaald en daarna mijn register opgeschoond. Helaas krijg ik nog steeds de melding toegang geweigerd door de server. :mad::mad:

Iemand?
 
Mijn update-probleem is alsvolgt opgelost: download de laatste versie van AVG (8.5.339) en installeer die over de oude versie heen.
Dan zal het updaten nog niet lukken. Download daarom ook de rmagent.exe (virus removertool) van AVG en installeer die. Vervolgens deze laten lopen, bij mij lostte die een registerfout op. Dan computer opnieuw opstarten et voila, probleem verholpen én je hebt de nieuwste gratis AVG editie.

Succes!
 
He Diegiebeet, ik kan het programma rmagent.exe niet vinden:confused:. Zou je misschien een link kunnen plaatsen zodat ik weet waar ik dit kan downloaden....

Hoopen dat het dan lukt:)
 
Ik heb het programma zelf gevonden, maar het werkte bij mij niet helaas. Ik zie wel dat mijn AVG 8.5 versie 276 is (de oude) terwijl ik de 339 gedownload en geinstalleerd heb (dacht ik tenminste):confused:
 
Heb zelf laatst Comodo geinstalleerd na problemen met AVG.
Dit werkt als een zonnetje.
 
Eindelijk, het werkt!!
Ik was de laatste stap vergeten :eek: het opnieuw opstarten.
Iedereen bedankt voor de hulp:thumb::thumb::thumb::thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan