AVG versie 8.0

Status
Niet open voor verdere reacties.
meschien is het handig om die link te vermelden in het nieuwsbericht:o

Als je het nieuwsbericht goed gelezen had, wist je dat het een aankondiging was, voordat de versie 8.0 uitkwam. :)
En dit staat in het bericht:

Vanaf morgen, donderdag 24 april, is AVG Free 8.0 hier te downloaden. Het programma werkt op Windows 2000, Windows XP en Windows Vista. In eerste instantie wordt alleen een Engelse versie uitgegeven, andere taalversies komen in de komende maanden beschikbaar.

Ik hou vooral deze zinsnede voor ogen:

Gebruikers moeten zich echter bewust zijn van het feit dat AVG Free geen bescherming biedt tegen de hele reeks hedendaagse web-bedreigingen

Ik hou vooral deze zinsnede voor ogen:

Het is al langer bekend dat gratis versies van de ''bekende 3'' minder zijn dan hun betaalde broertjes, maar de lijst van welke dreigingen niet tegengehouden worden wordt wel aardig lang: keyloggers, spam en phishing bijvoorbeeld, zijn toch dingen die ik liever kwijt dan rijk ben.

weet ik ,, maar je kan toch een Update erbij zetten

Oke, maar dan moet je niet zeggen dat er geen link bij vermeld wordt...
En een update kan je er zelf ook onder zetten, als reactie, als je het te lang vindt duren.

Het is al langer bekend dat gratis versies van de ''bekende 3'' minder zijn dan hun betaalde broertjes, maar de lijst van welke dreigingen niet tegengehouden worden wordt wel aardig lang: keyloggers, spam en phishing bijvoorbeeld, zijn toch dingen die ik liever kwijt dan rijk ben.

Oke, maar dan moet je niet zeggen dat er geen link bij vermeld wordt...
En een update kan je er zelf ook onder zetten, als reactie, als je het te lang vindt duren.

kan ook :)

Ik gebruik AVG al enkele jaren.
Na de installatie van de free versie 8 is mijn pc een flink stuk trager geworden, zelfs na het uitschakelen van enkele opties zoals de Linkscanner en Resident shield.
Zeer irritant is ook de zeer aggresieve reclame om de betaalde versie aan te schaffen.
Uitschakelen van sommige opties is niet mogelijk.
Voor mij heeft AVG Free afgedaan.

Volgens mij moet je dat toch een beetje 'ruimzien'. :)

Zeer agressieve reclame?:confused:

Bij elke actie van de scanner en bij het starten van het programma werd gevraagd of ik de betaalde versie wil aanschaffen.
Ben overgestapt op Antivir van Avira en de pc is weer zo snel als hij was met AVG 7.5.

Bij elke actie van de scanner en bij het starten van het programma werd gevraagd of ik de betaalde versie wil aanschaffen.
Ben overgestapt op Antivir van Avira en de pc is weer zo snel als hij was met AVG 7.5.

Ik kan je vertellen dat ik dat niet heb gehad bij AVG 8.0. Ik heb het programma getest en er een artikel over geschreven voor in de Helpmij Nieuwsbrief, en ik heb de reclame die jij aanhaalt niet ontdekt.

Ik kan je vertellen dat ik dat niet heb gehad bij AVG 8.0. Ik heb het programma getest en er een artikel over geschreven voor in de Helpmij Nieuwsbrief, en ik heb de reclame die jij aanhaalt niet ontdekt.

En je gebruikt het programma nog steeds?
Een link naar dat artikel van je zou wel handig zijn.
Kan ik dat artikel nog ergens vinden?

En je gebruikt het programma nog steeds?
Een link naar dat artikel van je zou wel handig zijn.
Kan ik dat artikel nog ergens vinden?

Ik gebruik AVG 8.0 niet meer, ik heb het maar kort gebruikt voor het schrijven van een artikel. Dat stuk heeft in de vorige Nieuwsbrief, de editie van mei, gestaan. Ik kan de Nieuwsbrief wel doorsturen naar jou, als je mij je mailadres geeft.

AVG draait hier op drie van de zes pc's...geen reclame in welke vorm dan ook gezien.

Je hebt het toch over de free versies, zou het dan nut hebben als ik reageerde als ik de betaalde versie zou hebben?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan