AVG verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

A1MATHIEU

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2012
Beste Lezer

Ik wil graag AVG Free verwijderen van mijn PC omdat dit onder Window 10 niet zou werken. Als ik echter naar mijn configuratie scherm ga naar progr. en onderdelen en ik klik op AVF en "verwijderen" dan lukt dat niet. Ik krijg dan een venster met de opmerking : Wacht totdat het huidige progr. is verwijderd of gewijzigd.
Wat moet ik hiermee?
Kan iemand mij verder helpen?

Bij voorbaat dank.
Math.

AVG Free werkt prima in Windows 10.

AVGW10.jpg

Laatst bewerkt:
Dat betekent dat er al een deïnstallatie aan de gang is (niet noodzakelijkerwijs de deïnstallatie van AVG, kan ook een ander programma zijn dat wordt gedeïnstalleerd op dat moment).
Dus even geduld of (als het een kwartier later nog niet lukt), de pc/laptop herstarten en het dan opnieuw proberen.
Lukt het dan nog niet, de pc/laptop herstarten naar Veilige modus en nog een keer proberen.
Werkt het dan nog niet, dan vermoed ik dat de removal tool van AVG je niet zal kunnen helpen, maar die kun je dan evt. nog proberen.

Samenvattend: Probeer het zo 'schoon' mogelijk te deïnstalleren, spring niet meteen naar workarounds die dan (vanwege de onderliggende oorzaken van het niet slagen van 'normale' deïnstallatie) dan mogelijk ook niet gaan werken en je dan (mogelijk) met een halfgaar werkend systeem opzadelen, à la de uitdrukking: "Het middel is erger dan de kwaal".

Dit maakt hopelijk ook duidelijk waarom ik hulpmiddelen/paardenmiddelen als Revo Uninstaller uitsluitend als allerlaatste optie bij mensen onder de aandacht breng.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Dit maakt hopelijk ook duidelijk waarom ik hulpmiddelen/paardenmiddelen als Revo Uninstaller uitsluitend als allerlaatste optie bij mensen onder de aandacht breng.
Meeste gebruikers draaien op een 64 bit windows en de gratis versie is alleen voor 32bit.

Gebruik zelf de uninstaller van Wise, die kan alles meenemen en ook voor 64bit, de uninstallers die meekomen met de progjes laten een hoop staan, die removers zijn vaak ook wel goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan