AVG virusscanner stopt html in email?

Status
Niet open voor verdere reacties.

hanca

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2001
Hallo,

Ik heb sinds kort AVG (gratis virusscanner).
Ik ben lid van een aantal mailinglisten waar geen html wordt toegelaten.
Nu blijkt dat mailinglisten die met Majordomo gerund worden mijn mailtjes niet meer toelaten omdat er html in zou zitten. Ik heb alles op platte tekst staan, uiteraard.
Ook heb ik in AVG de certificaten uitgeschakeld, dwz, dat AVG onder elk mailtje een mededeling zet dat de mail is gecontroleerd.
Ik heb zelfs de virusscanner uitgeschakeld voor zover dat binnen XP kan en dan nog komt mijn email soms niet door.
Als ik een mailtje aan mezelf stuur en met kladblok bekijk, staat er geen html in.

Iemand een idee?

Hanneke

Scanner

Staat er in de scanner pties niet iets aangegeven omtrent toelaten html codes of webraps.
Dit laatse zou ik altijd uit laten staan maar de eerste zou je dan toch weer moeten kunnen aanschakellen.

Ik neem aan dat de scanner bij het binnen halen van email checkt of er html in verwerkt zit zo ja laat deze dit gewoon niet door.

grtjs jjw

Inkomende post is het probleem niet.
Het gaat alleen om Mailinglisten die geen html doorlaten en dan nog degene die met majordomo draaien.
Er is geen optie binnen de scanner om html uit te zetten,
Ik mail met Eudora en daar staat platte tekst aangevinkt.
Ik draai op XP en zelfs als ik alles met agv via c+a+del uitschakel wil hij nog de berichten niet accepteren.

En de faq's van AVG heb ik al doorgewerkt, daar staat niets in. Verdere support is niet voorradig voor de gratis versie.

Hanneke

Ik werk ook met AVG, staat gewoon aan en wordt ook op lijsten doorgelaten die geen HTML toestaan, alleen ik werk met OE, misschien zit dan het probleem dan toch in Eudora.

Oultook

Ik zou dan ook bijna niks anders kunnen bedenken.

Ik ben het wel met meastro eens.

Je kunt het altijd proberen.

grtjs jjw

Wat proberen?
Ik denk zelf ook dat het in de combinatie Eudora- AVG zit, maar ik was toch niet van plan om met OE te mailen.

Oe

En wat zou er mis zijn met Outlook Express.

Trouwens dat maakt ook niet uit.

Ieder zijn eigen keuz.

grtjs jjw

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan