AVG virusscanner

Status
Niet open voor verdere reacties.

drive

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
Sinds kort heb ik deze virusscanner op de computer zitten, maar ik vind hem erg irritant.
1) Elke woensdag om 12.00 uur gaat die automatisch scannen, maar dat komt me niet altijd even goed uit. Ik kan die tijd weinig of niets uitvoeren op de computer omdat die supertraag wordt. Kan ik niet zelf bepalen wanneer ik die automatische scan laat uitvoeren?
2) De scan duurt 2½ uur, maar als die het hele alfabet is afgegaan, lijkt het wel dat die weer van voorafaan begint te scannen. Ik had vorige week mijn scaninstellingen veranderd, maar dat heeft niets geholpen.

Kan ik deze 2 punten veranderen, zodat de scan korter word, maar ook dat ik kan scannen wanneer ik het wil?

AVG is al een tijdje heel slecht.
Problemen met avg die je vaak hoor zijn
Sloom/traag
orf dat programma's niet meer werken.
Bij de pc winkel hier 50% van de problemen door AVG

de tijd wanneer hij scant kan je wel instellen.

Dat je pc sloom word lig gewoon aan AVG(vraagt veel ram en cpu kracht)

Ik raad je aan om bijvoorbeeld de gratis versie van avast antivirus te proberen. Deze zal waarschijnlijk je pc niet zo sloom maken.
http://download.cnet.com/Avast-Free-Antivirus/3000-2239_4-10019223.html?tag=mncol;pop

Vergeet niet AVG te verwijderen 2 virus scanner botsen met elkaar!!!!

Laatst bewerkt:
AVG Gebruikt weinig RAM en CPU kracht hoor, alleen tijdens het scannen maar dat is logisch.

AVG Gebruikt als het in tray zit maar 20MB RAM bij mij. En 0% CPU.

Sloom/traag

[/B]

Wat een berg verschrikkelijke onzin!!!!:evil::evil::evil:

Sloom/traag

de tijd wanneer hij scant kan je wel instellen.

Dat je pc sloom word lig gewoon aan AVG(vraagt veel ram en cpu kracht)

Ik raad je aan om bijvoorbeeld de gratis versie van avast antivirus te proberen. Deze zal waarschijnlijk je pc niet zo sloom maken.
http://download.cnet.com/Avast-Free-Antivirus/3000-2239_4-10019223.html?tag=mncol;pop

Vergeet niet AVG te verwijderen 2 virus scanner botsen met elkaar!!!!

Waarom zet je de automatische scan niet uit,zodat je zelf bepaal wanneer je wil scannen

Gr. Rama

Dat wil ik wel doen, maar volgens mij wordt die scan er niet korter door. Hij begint gewoon weer van voorafaan als hij klaar is.:evil:

Als hem niet laat scannen toch niet,je zet hem dan toch zelf aan en als die klaar is uit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan