AVG wil niet meer :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

snubsnub

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 aug 2011
Berichten
3
Hallo allemaal,

Gister was ik aan het surfen op mijn pc en kwam op een pagina terecht waarbij mijn internetexplorer hem flipte.. Daarna kreeg ik de melding van het windows beveiligingscenter dat AVG Free Edition 2011 was uitgeschakeld. Toen ik naar de interface ging stond dat het resident shield niet actief was. Alle instellingen waren juist, maar het shield wilt niet meer op actief gaan. Ook scannen werkt niet.. hij scant voor 2 seconden en zegt dan dat hij klaar is. Ik vermoedde misschien een rogue en schakelde mijn internet uit en bekeek mijn taakbeheer. Daar vond ik WMPRWISE.EXE. Op mijn laptop vond ik info en delete de (zover ik op internet en op mijn pc kon vinden 2) files die het had aangemaakt. Ik startte de pc op in veilige modus en liet AVG scannen. Hij vond niets en vanmorgen startte ik hem weer normaal op maar het resident shield wil niet meer actief worden en AVG staat volgens windows nog steeds uit :( Wat moet ik doen :(
 
Scannen met MBAM en Super Anti Spyware. AVG verwijderen en opnieuw installeren

Ron
 
Ik had MBAM en Super Anti Spyware op een stick gezet en op mijn pc proberen te installeren. S A S deed helemaal niets.. MBAM gaf bij mijn pc aan bestanden te missen :S Terwijl ik dezelfde bestanden hier op mijn laptop heb geinstalleerd en daar geen problemen had. Mijn laptop is vista en mijn pc is nog xp.. heeft dat ermee te maken? Of komt het omdat ik mijn internet nog niet aan heb gezet op mijn pc?
 
MBAM toch weten te installeeren dit is wat er uit de volledige scan kwam. Kan iemand mij informatie geven? Ze volgens mij nog in quarantaine.. moet ik ze verwijderen of herstellen? Mijn AVG heeft trouwens geen problemen meer.. zal ik hem toch opnieuw installeren?

alwarebytes' Anti-Malware 1.51.1.1800
www.malwarebytes.org

Databaseversie: 7622

Windows 5.1.2600 Service Pack 2
Internet Explorer 8.0.6001.18702

31-8-2011 23:43:11
mbam-log-2011-08-31 (23-43-07).txt

Scantype: Volledige scan (C:\|D:\|E:\|G:\|H:\|I:\|J:\|)
Objecten gescand: 289765
Verstreken tijd: 1 uur/uren, 20 minuut/minuten, 42 seconde(n)

Geheugenprocessen geïnfecteerd: 0
Geheugenmodulen geïnfecteerd: 0
Registersleutels geïnfecteerd: 1
Registerwaarden geïnfecteerd: 2
Registerdata geïnfecteerd: 0
Mappen geïnfecteerd: 0
Bestanden geïnfecteerd: 2

Geheugenprocessen geïnfecteerd:
(Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd)

Geheugenmodulen geïnfecteerd:
(Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd)

Registersleutels geïnfecteerd:
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{7D5DD829-6C90-42C5-B54C-2AFA82F988BA} (Rogue.Installer) -> No action taken.

Registerwaarden geïnfecteerd:
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\Spyware Protection (Trojan.FakeAlert.Gen) -> Value: Spyware Protection -> No action taken.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\Microsoft Firewall 2.9 (Trojan.Agent.Gen) -> Value: Microsoft Firewall 2.9 -> No action taken.

Registerdata geïnfecteerd:
(Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd)

Mappen geïnfecteerd:
(Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd)

Bestanden geïnfecteerd:
c:\romano.bin\9a0b33b18b7.exe (Trojan.Agent) -> No action taken.
c:\documents and settings\networkservice\local settings\temporary internet files\Content.IE5\CXEJG9IJ\dkfwejkf[1].jpg (Extension.Mismatch) -> No action taken.
 
Laatst bewerkt:
Er staat "No action taken." Heb je bestanden gequarantiniseerd of verwijderd met MBAM?

Je kan best AVG in dat geval opnieuw installeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan