Avg

Status
Niet open voor verdere reacties.
@chw: Gezien je reacties staan mensen niet te trappelen om je raad te geven. Je reacties zijn nogal vijandig. Wanneer mensen je om meer details is dat niet omdat ze dat graag willen weten, dit vragen ze om je probleem te kunnen oplossen.Iets minder hatelijk is dan ook mijn advies.
 
Ik vind dat mijn reacties niet hatelijk bedoeld zijn,maar als sommige het niet goed lezen of niet goed begrijpen wat ik vraag, en ik zeg er dan op een normale manier wat van dan is dat niet hatelijk bedoeld.

En ik vindt dat ik het toch heel duidelijk vraag wat ik zou willen ,en op een normale manier.

Mvr gr chw
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben duidelijk in mijn verhaal.

ps. Onnodige quote verwijderd.
 
Je hebt inmiddels een aantal goede tips gehad.
Zet anders je vraag uit op het AVG forum

http://forums.avg.com/

Wellicht dat anderen daar tegen soortgelijke problemen zijn aangelopen.

Tardis
 
Tardis dat zal ik in ieder geval ook doen,bedankt

Mvr gr chw
 
@chw

Winzip is een programma met beperkte functies. Wil je al de functies gebruiken zul je moeten betalen voor een geldige licentie of je kan ook een crack gebruiken. Een crack is verdachte software dat trojaanse paarden op de computer kan installeren. Een trojaans paard haalt virussen op je computer. Als jij nu een crack gebruikt om al de functies van Winzip te kunnen gebruiken, beschouwt AVG dit als verdachte software.

En als je een alternatief wilt voor winzip waar je niet hoeft voor te betalen kun je 7-zip gebruiken.

http://www.7-zip.org/

En als je graag de risico's wilt kennen van cracksoftware moet je dit eens gaan lezen.
 
Laatst bewerkt:
Waarom AVG deze melding geeft weet ik niet,maar heb winzip al jaren in gebruik,maar nooit een melding gehad.
En heb voorheen Eset gehad(ook een goede virusscanner)
Heb ook de online scan van Norton gedraaid,maar die vondt ook niets.(Ik weet dat deze winzip virusvrij is)

Maar al met al het gaat er mij om of iemand een oplossing HIERVOOR heeft of weet.
En dan niet gelijk gooien met de woorden van dat het wel aan de crack zal liggen(Heb een serialnummer ervoor gebruikt)
En de ene koopt alles en de ander niet.
Maar dat wil nog niet zeggen dat het dan niet goed hoeft te zijn.

Het moet toch mogenlijk zijn om AVG zo in te stellen dat ie die melding niet meer geeft.
En dat is wat ik zoek hier,en naar mijn mening niet de mensen die waarschijnlijk tegen illegaal spul zijn omdan zo te antwoorden.

Met Dank en Vgr CHW
 
Laatst bewerkt door een moderator:
En dat is wat ik zoek hier,en naar mijn mening niet de mensen die waarschijnlijk tegen illegaal spul zijn omdan zo te antwoorden.

Sorry voor mijn opmerking. Met illegale software breng je niet enkel jouw computer in gevaar, maar breng je ook andere internet gebruikers in gevaar. Zonder je het zelf weet , kan hierdoor je computer in een botnet gebruikt worden, om andere computers aan te vallen.
Men kan dit vergelijken met een stomdronken mens met de auto laten rijden en zichzelf in gevaar brengt, maar ook andere weggebruikers in gevaar brengt.
 
seniorke ik vraag om hulp op helpmij forum,maar ik vraag niet om wat ik gebruiken of kopen moet zoals jij dat zo mooi voor woorden geeft.

Maar als je waar ik naar vraag geen weet van hebt, dan spaar je antwoorden voorwat je wel weet toch.

Mvr gr CHW
 
het antwoord op de oplossing is al gegeven
zie mijn eerdere post of de post van crack
 
Dit wordt een eindeloze discussiedraad als het gaat of het nu wel of niet om een legale versie gaat van winzip.

Zoals eerder aangegeven kan AVG toch over z'n nek gaan door iets wat in dat bestand(en) zit.

Probeer zoals eerder gesuggereerd een ander (un)zipper en kijk wat AVG dan doet.

Jackall
 
Ik heb het zojuist op een ander forum gezet .
En daar wacht ik even af hoe het loopt.

Mijn mening is Help eerst iemand en zeg hem dan dat het beter is dat ie een legaal exemplaar koopt,maar helaas gaat het hier juist andersom en blijft de echte hulp weg

Met Dank en vrgr chw
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan