Avg2011

Status
Niet open voor verdere reacties.

Manutjee

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2010
Hoi,

Ik heb me zojuist geregisteerd en heb meteen een vraag.
Ik heb AVG2011 geinstalleerd omdat McAfee niet fijn werkt & Avast verloopt - en ik nog geen goede versie 5 kan vinden. Maar sinds de installatie van AVG2011 kan ik niet in het netwerk komen van huis. Hiermee bedoel ik dus de PC van mn moeder/vader/ander gezinslid. Hoe is dit op te lossen?

Liefs,

Ik had er met Avast geen last van, want ik had AVG er af gegooid en Avast er weer opgezet, en toen was er niks aan de hand dus het ligt aan een Firewall-instelling in AVG maar ik weet niet welke... :p

ligt eraan
als je de free versie hebt van avg dan zit er geen firewall bij...

Ik heb 'm gedownload via Newsleecher en bij 't overzicht staat de firewall wel aangevinkt. Ik zal straks of morgen nog eens AVG installeren en dan eens kijken naar de instellingen al heb ik geen idee waar ik moet kijken om 't goed in te stellen.

Probeer het eens met de officiële versie. Als je daarna nog problemen hebt help ik je graag verder.

Bedoel je daarmee een gekochte of..? Ja, ik ben een leek met dit soort dingen... :o Ben haastig opzoek...

Kijk het boeit mij verder niet waar je je software vandaan haalt. Wat me echter wel opvalt is dat de versies die niet rechtstreeks van de fabrikant komen vaak aangepast zijn, of zelfs niet volledig zijn. Ik hoop dat je begrijpt dat ik geen zin heb om dit soort problemen op te lossen. Vandaar mijn vraag om de software rechtstreeks bij AVG te downloaden en installeren. Mocht je dan nog problemen hebben dan helpen we graag verder.

Geeft niks, begrijp 't! Het probleem is ook opgelost. Heb Avast eraf gegooit en AVG nogmaals geinstalleerd en nu is 't ineens goed, dus 't zal wel... :P

Ik dacht dat het opgelost was, blijkbaar niet... Probleem is nog aanwezig.

ik weet niet of het bij jou helpt...
maar soms als ik mijn register schoonmaakt dan lossen er zich wel weer wat problemen op. Misschien is er een bestand beschadigt ofzo...
probeer ccleaner er eens doorheen te halen zal ik zeggen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan