AVI aanklikken>XP loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

PeeJee Haarlem

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 mei 2007
Berichten
3
Hallo allemaal,

ik heb laatst xp er opnieuw opgezet. Alle 'benodigde'updates zijn geinstalleerd, incl. sp2.
Alleen als ik nu een avi bestand selecteer om naar een andere schijf te kopieren, slaat windows helemaal vast en is alleen nog met de taskman. te corrigeren.
De microsoft site zegt dit hierover: De oorzaak van dit probleem is dat het AVI-bestand door Windows wordt gescand wanneer u erop klikt in Windows Verkenner. Wanneer u in Windows Verkenner klikt op een groot AVI-bestand (van bijvoorbeeld 700 MB), zoekt Windows naar de index van het bestand. Als het bestand echter geen indexgegevens bevat, voert Windows een lus uit om alle onderdelen van het bestand te controleren en een index te maken. Aangezien het bestand zo groot is (in dit voorbeeld 700 MB), duurt het lang voordat het hele bestand door Windows is gescand"
Ik heb echter alle updates al geinstalleerd. Wie kan mij helpen?

Groeten, P.
 
Hoe groot is het bestand(en) waar het probleem bij voorkomt?

Verder ook de drivers geinstalleerd voor de chipset van het moederbord?
 
het is bij een heel groot bestand van 17 gb maar ook bij kleinere bestanden van 350 mb.
Chipset heb ik niet geinstalleerd, weet ook niet of dat wel nodig is?
 
ik krijg het sterke vermoeden dat het ligt aan de mapeigenschappen. Die staat op documenten (geschikt voor alle bestandstypen) en daar issie lang bezig met een voorbeeldweergave. Ik wil hem wel wijzigen maar hij loopt dus steeds vast.
 
ik krijg het sterke vermoeden dat het ligt aan de mapeigenschappen. Die staat op documenten (geschikt voor alle bestandstypen) en daar issie lang bezig met een voorbeeldweergave. Ik wil hem wel wijzigen maar hij loopt dus steeds vast.

Kan je mijn vorige vraag beantwoorden? ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan