AVI afspelen in vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

marco282

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2006
Hallo,

Heeft iemand een programa die wel AVI kan afspelen want voor windows media player kan dat niet

normaal gebruik ik DIVX maar die heeft nog geen versie voor Windows vista...

K-lite mega codec pack doet het ook niet...

iemand enig idee?

Nou, ik speel alles af, in WMP en Vista, na het K-Lite Mega Codec pack geïnstalleerd te hebben.

kun je die k-lite mega codec pack link geven die jij hebt want bij mij geeft die fout bij instalatie..

en die avi is een film gewoon gedownload bij torrent site

Laatst bewerkt:
met gspot geeft die aan codecs niet geinstaleerd

gspotddddn7.jpg

maargoed als ik die k-lite codec dinges wil instaleren krijg ik dit
als doe ik negeren dan geeft die weer een fout aan weer negeren weer fout weer negeren weer fout en ga zo maar stuk of allebestanden door:p

fffsasamo9.jpg

Laatst bewerkt:
Maar kijk is snap nu dus niet....

Waarom die die k-lite codec pack bij jou wel wilt instaleren en bij mij niet:S

ik heb gewoon windows vista ultimate engelse versie

Ik gebruik de ffdshow filters en de spelers/players niet, alleen de ligos mpeg 1/2, de xvid/divx, de AC3 en mp3, de quicktime en realtime filters/codecs.

Je kunt hem zo kaal mogelijk installeren, en later eventueel iets aan toe voegen, indien nodig.

Speel alles in WMP af, wel zo makkelijk, dus geen andere players, wat ook niet nodig is, met de goede codecs.

Overigens is VLC, VideoLAN dus, wel gemakkelijk bij Emule temp files, en speelt ook alles, indien nodig.

die k-lite codec pack wil nog steeds niet kheb wel alle fouten genegeerd en toen kijken of die het deed maar nee

ik probeerde al eerder divx te instaleren maar toen wou die niet maar nu wel:P maargoed nu nog aan ac3 audio codec gedoe:S

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan