appelsapman
Gebruiker
- Lid geworden
- 24 sep 2006
ik wil dus al een tijdje weten hoe ik een Video_ts folder kan bewerken zodat als ik het op een dvd zet een goed werkend keuzen menu krijg. ik weet er bijna al alles van af na het lezen van deze handleiding. http://www.ondertitels.info/phpBB2/viewtopic.php?t=7185. Alleen een ding snap ik dus niet. Ik moet dus TMPGenc gebruiken. ik moet me videoformaat instellen. allemaal dus gedaan en dan in het volgende scherm moet ik het avi bestand toevoegen + ik moet "video type = non-interlace" dit invullen wat in de handleiding staat. van dat avi klopt niet. want als ik in me video_ts folder kijk zie ik er geen. Een video_ts map heeft VOB files geen avi's. en dat Video type = non-interlace. ik vat er egt niks van. als ik dan daar op klik moet ik bestandje of mapje selecteren. en geloof mij ik heb nog nooit van een bestand/map non-interlace gehoord. dus hopelijk kan iemand me bevestigen wat ze hiermee bedoelen.
Hopelijk smappem jullie het probleem en kunnen jullie het me uitleggen. bedankt alvast.:thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:
Hopelijk smappem jullie het probleem en kunnen jullie het me uitleggen. bedankt alvast.:thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: