Avi. bestand word niet afgespeeld.

Status
Niet open voor verdere reacties.

jasper22

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2012
Beste allen,

Ik heb een videofragment dat het bestand type Avi. heeft. Als ik deze wil afspelen met Windows media player, krijg ik de melding ''Er is een probleem opgetreden tijdens het afspelen van het bestand in Windows Media Player.'' Ook speelt dit bestand niet af in VLC player.

Ik heb google gebruikt en zag dat je in sommige gevallen bepaalde codec moet hebben. Toen heb ik een prog gedownload de naam '' K-lite classic media player'' hier mee speelde het filmpje exact 23 sec af en daarna sprong deze automatisch op pauze. programma heb ik weer verwijdert.

Nu zit ik nog steeds met het probleem.

Wie kan mij helpen ?

Mvg Jasper

zoals je al aangeeft kan het aan de codec liggen.
Mangel die avi eens door gspot of mediainfo dan weet je precies welke codecs je moet installeren/updaten

Verder natuurlijk de vraag of het videofragment zowiezo wel helemaal compleet is danwel dat er (altijd al) fouten in zaten danwel dat het op een 'foute manier' is afgekapt naar een bepaalde lengte.
Ik neig er dus toe dat (naast het codec verhaal) het fragment/bestand zelf niet deugt.

Tijs.

Mangel die avi eens door gspot of mediainfo dan weet je precies welke codecs je moet installeren/updaten

Dit zal ik eens proberen.

Verder natuurlijk de vraag of het videofragment zowiezo wel helemaal compleet is danwel dat er (altijd al) fouten in zaten danwel dat het op een 'foute manier' is afgekapt naar een bepaalde lengte.
Ik neig er dus toe dat (naast het codec verhaal) het fragment/bestand zelf niet deugt.

Tijs.

Oké dus de kans dat het bestand beschadigt is, is ook aanwezig. Het zou verklaren dat het daarom bij 23 sec stopt met afspelen.

in ieder geval bedankt voor het reageren.

Oke ik heb dit zojuist gedaan.

Video
ID/String : 0
Format : RGB
CodecID : 0x00000000
CodecID/Info : Basic Windows bitmap format. 1, 4 and 8 bpp versions are palettised. 16, 24 and 32bpp contain raw RGB samples
Duration/String : 9mn 26s
BitRate/String : 58,2 Mbps
Width/String : 1 681 pixels
Height/String : 806 pixels
DisplayAspectRatio/String : 2,086
FrameRate/String : 200,000 fps
BitDepth/String : 8 bits
Bits-(Pixel*Frame) : 0.215
StreamSize/String : 3,84 GiB (96%)

Dit is wat er uit kwam. Voor mij zegt het weinig. Misschien dat je mij er mee kan helpen ?

Mvg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan