AVI branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

g.vanherk1

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2001
hoi helpmijers.

eerst een gelukkig en gezond nieuwjaar naar u allen toegewenst.
and keep on the good works.

vraag: ik heb voor het eeste een filmpje gedownload, mij vraag is , ik heb nero 6 als brandprogramma . in welke stand kan ik dat filmpje branden het is een avi bestand.

is dat : dvd iso. of dvd video ,dvd rom boot, dvd rom (udf) of dvd rom (udf-iso) ik weet het niet, jullie gegarandeerd wel.

bedankt alvast

bert

Wanneer je het avi bestand als zodanig wilt behouden, dan branden als DATA!

Is dan in je stand-alone speler alleen af te spelen wanneer deze DivX ondersteunt.

Anders eerst omzetten naar DVD Video files (.vob bestanden) en met Nero daarna als DVD video bestanden branden

Het hangt ervan af wat je ermee wilt. Als je de AVI op een gewone DVD-speler wil bekijken, moet je nog een andere optie (als je die hebt) gebruiken: nero vision express. Je kan dan evt. ook menu e.d. toevoegen. Grote nadeel is dat het branden heel lang duurt, en dat ik niet zeker weet of nero 6 (=nero vision 2) wel goed is en of er geen bugs in zitten.

Als je hem gewoon wilt back-upen en alleen op een computer wilt afspelen, kan je gewoon DVD-rom (udf) kiezen.

Het hangt ervan af wat je ermee wilt. Als je de AVI op een gewone DVD-speler wil bekijken, moet je nog een andere optie (als je die hebt) gebruiken: nero vision express. Je kan dan evt. ook menu e.d. toevoegen. Grote nadeel is dat het branden heel lang duurt, en dat ik niet zeker weet of nero 6 (=nero vision 2) wel goed is en of er geen bugs in zitten.

Als je hem gewoon wilt back-upen en alleen op een computer wilt afspelen, kan je gewoon DVD-rom (udf) kiezen.

Dat antwoord klopt dus niet helemaal, sorry

- wanneer je stand-alone dvd speler DivX ondersteunt, hoef je NIET eerst om te zetten, veel moderne spelers kunnen AVI afspelen

- het branden bij omzetten duurt niet veel langer, het converteren naar een ander formaat neemt veel tijd in beslag

- en om te back-upppen, zoals jij dat noemt, gewoon branden als DATA dvd of gewoon cd natuurlijk

Onder DVD Rom versta ík datadvd, maar ik denk dat ik dat dan fout formuleer.
Ik denk welzeker dat het langer duurt, je bent er niet in een kwartier.

DivX DVD-spelers had ik inderdaad niet aan gedacht. Maar dan moet je die natuurlijk wel hebben, maar gelijk heb je absoluut :thumb:

branden

hoi helpmijers.

de bedoeling is , dat ik hem na het branden op mijn panasonic dvd speler af kan spelen op de tv.
.
gaat dat dan.??

bert

branden

ik heb nero ultra edition 6.6.0.1.

is dat een goede ??

Dan DVD-video. Dit is waarschijnlijk om een video op dvd te branden.
En anders tover je een dvd-rw tevoorschijn en probeer je alles.

branden

jongens cq dames,

ik ga eerst data proberen, en dan de rest.
we zien wel.

ik weet er nu iets meer vanaf.

bedankt voor de snelle hulp

als ik jullie tegen kom dan pakken we er een , of twee

bert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan