.avi > .mp4

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0556

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2009
hi,

Weet iemand een (gratis) programma waarmee je meerdere .AVI's tegelijk kan converteren? (naar .MP4)

Alvast bedankt! :thumb:

MVG Tom

Vaak is het met .AVI al voldoende om deze te hernoemen naar .MP4 en dan hoef je dus niets te converteren.
Probeer het eens.

Je kunt dan in een DOS box in de map waar de AVI's staan alle AVI's ineens hernoemen:
Code:
C:\Avimap> rename *.avi *.mp4

Daarnaast zou je Format Factory kunnen gebruiken.

Laatst bewerkt:
ben bang dat ik iets te snel ben geweest en meteen al op google heb gezocht naar een converteerprogramma, hij is nu al de hele dag bezig om het te converteren naar .mpeg(?!) terwijl ik klikte op mp4, hoe dan ook, kan ik .mpeg op de iphone zetten (wil namelijk dingen op mijn iphone zetten maar dat kan alleen in .mp4) of moet ik weer 1 hele dag wachten om hem naar mp4 te krijgen? Neem aan dat het via DOS box even lang duurt? (pfffff.... 9GB)

Laatst bewerkt:
MPEG is MP4
Converteren kan inderdaad lang duren.
Hernoemen is secondenwerk.
Qua tijd had je dat dus beter eerst kunnen proberen met 1 filmpje.

Heb nu het converteren gestopt en heb alles gewoon hernoemd naar *.mp4, en als ik hem afspeel (gewoon met windows media player) doet hij het gewoon, maar als ik hem in itunes zet gebeurt er niks, ik betwijfel of itunes wel .mp4 support? ik weet in ieder geval zeker dat itunes .MOV ondersteund, maar kan ik alles gewoon hernoemen naar *.mov? of moet ik deze keer wél heel lang converteren?

bedankt voor de reacties trouwens :thumb:

Hernoemen maar .mov gaat niet werken omdat dat een heel ander filmformaat betreft.
Die bestanden zul je dan inderdaad moeten converteren naar het MOV formaat.
Waarom wil je ze met iTunes afspelen?

Ik wil hem graag via iTunes doen zodat ik hem op mijn iphone kan zetten maar .mP4 werkt prima :thumb:

Bedankt voor de hulp! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan