Avi naar DVD met ondertiteling

Status
Niet open voor verdere reacties.

omegasupreme99

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2007
Berichten
15
Hoi Allemaal,

Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen, ik ben al een week intensief bezig met het vinden van een oplossing.....
Ik heb films op m'n computer staan en die wil ik graag op DVD branden (aangezien m'n harde schijf aardig vol begint te raken)
Nou heb ik geprobeerd te branden via Nero (make VideoDVD) maar daar hekent hij het bestand niet.
Ik lees een heleboel over bestanden overzetten zodat de kwaliteit goed blijft, maar ik ben liever wat minder tijd kwijt.
Ook begrijp ik niet helemaal hoe ik ondertiteling erbij krijg. moet ik een programma downloaden en dan appart nog de ondertiteling per film???? of zoekt zo'n programma het zelf?

Ik hoop heel erg dat iemand me kan helpen?! Alvast bedankt :thumb:
 
Laatst bewerkt:
je kan via download.com het proggramma downloaden en instaleren op je pc
het is alleen wel een betaald prog dus moet je er ff een crack overheen gooien die je kan downloaden bij *knip*

het prog maakt een menu voor je aan en kan eventueel ondertiteling bij het videotje zette
het programma zet het avi bestand ook om in meerdere dvd bestanden zodat bijna elke dvd speler je dvdtje kan lezen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@Sandork,

het verwijzen naar cracks of serial sites is niet toegestaan. Zie daarvoor de huisregels, waarmee je aacoord bent gegaan toen je lid werd.
 
Laatst bewerkt:
Is het de bedoeling dat je je films ook op een dvdspeler wilt afspelen? Anders zou ikh et omzetten laten en het allemaal als data op dvd zetten.

En anders moet je idd een conversieprogramma zoeken dat jou onbekend formaat kan omzetten in een formaat dat nero aankan of een programma dat dat ineens kan branden.
 
Het is me gelukt met het omzetten, bedankt Jelly :thumb:
binnen een uur lukt het me om te branden, want ik wil het inderdaad in m'n dvdspeler afspelen.
Nu moet ik alleen nog weten hoe ik de ondertiteling erin zet en brand.
 
Als je Convert x to DVD gebruikt en je geeft de ondertitel exact (!) dezelfde naam als de film (behalve de extensie natuurlijk) en je zet deze in de map waar ook de film staat, dan wordt de ondertitel meegenomen bij het branden.
 
Als je Convert x to DVD gebruikt en je geeft de ondertitel exact (!) dezelfde naam als de film (behalve de extensie natuurlijk) en je zet deze in de map waar ook de film staat, dan wordt de ondertitel meegenomen bij het branden.

staat die dan dadelijk correct ?
 
Als je voor de betreffende film de juiste ondertitel download wel je. Er zijn verschillende versies van een film en (bijna) evenzoveel ondertitels. Kijk dus goed welke je moet hebben en probeer de ondertitel eerst in de film af te spelen via je pc. Als het daar goed synchroon loopt, gaat het na het branden ook goed.
 
hey bedankt iedereen,
Het lukt allemaal, gaat alleen niet zo heel snel.
ongeveer 1,5 tot 2 uur per film
Maar het LUKT!!!!!! :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan