SickWithIt
Gebruiker
- Lid geworden
- 4 jan 2005
Beste Helpmij Collega's,
Heb een klein probleempje,,,,
ik zal het even snel uitleggen,
Heb een Sony DCR-TRV14E Pal Handycam Type MiniDV
Nu heb ik m'n filmpje van de MiniDV cassette naar m'n PC geimporteerd, via Firewire IEEE 1394 Kabel,
met het fantastische programma Pinnacle Studio Plus 9,
daarna natuurlijk gelijk bewerkt, wat aangepast, je weet wel heel de mik mak, en daarna natuurlijk Pinnacle Studio Plus laten converteren naar een DV-AVI Bestand zonder kwaliteitsverlies,
"hier komt het probleempje"
nu wil ik de Raw Data oftewel m'n DV AVI bestand (filmpje) terugzetten ' op een nieuw MiniDV op m'n Sony Handycam of gelijk op m'n VHS VideoRecorder,
watvoor soort bekabeling heb ik nodig om dat te doen, dus het weer op m'n MiniDV (HandyCam) terug te zetten of gelijk op een VHS VideoBand, want het wil niet lukken,
dus m'n Sony HandyCam heeft de volgende poorten,
i.Link Kabel (IEEE 1394 FireWire)
Audio/Video >>>> dus het gelijk kunnen bekijken op een TV,
USB2 aansluiting (i.Link vindt ik perfect) USB matig kwalitiet kwa resolutie,,,
en een S-Video aan de voorzijde van de Cam,
dus beste Helpmij Collega's Hoe krijg ik m'n Bewerkte DV AVI filmpje terug op een MiniDV cassette of op een VCR (VHS Cassette),,,,
m'n dank zou groot zijn, graag wacht ik op jullie hulp af !!!! :thumb:
Heb een klein probleempje,,,,
ik zal het even snel uitleggen,
Heb een Sony DCR-TRV14E Pal Handycam Type MiniDV
Nu heb ik m'n filmpje van de MiniDV cassette naar m'n PC geimporteerd, via Firewire IEEE 1394 Kabel,
met het fantastische programma Pinnacle Studio Plus 9,
daarna natuurlijk gelijk bewerkt, wat aangepast, je weet wel heel de mik mak, en daarna natuurlijk Pinnacle Studio Plus laten converteren naar een DV-AVI Bestand zonder kwaliteitsverlies,
"hier komt het probleempje"
nu wil ik de Raw Data oftewel m'n DV AVI bestand (filmpje) terugzetten ' op een nieuw MiniDV op m'n Sony Handycam of gelijk op m'n VHS VideoRecorder,
watvoor soort bekabeling heb ik nodig om dat te doen, dus het weer op m'n MiniDV (HandyCam) terug te zetten of gelijk op een VHS VideoBand, want het wil niet lukken,
dus m'n Sony HandyCam heeft de volgende poorten,
i.Link Kabel (IEEE 1394 FireWire)
Audio/Video >>>> dus het gelijk kunnen bekijken op een TV,
USB2 aansluiting (i.Link vindt ik perfect) USB matig kwalitiet kwa resolutie,,,
en een S-Video aan de voorzijde van de Cam,
dus beste Helpmij Collega's Hoe krijg ik m'n Bewerkte DV AVI filmpje terug op een MiniDV cassette of op een VCR (VHS Cassette),,,,
m'n dank zou groot zijn, graag wacht ik op jullie hulp af !!!! :thumb: