AVI + SRT bestand converteren naar een avi bestand.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Doedelzak

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 dec 2009
Ik heb recentelijk een ScreenPlay HD Media Player aangeschaft ( een harde schijf die je via scart kabel aan kan sluiten op tv ) Ik gebruikte hiervoor het programma ConvertXtoDVD om mijn bestanden om te zetten en te branden.

Maar nu kwam ik er achter dat die harde schijf geen SRT bestanden leest. Is er een programma dat een .avi bestand + srt. bestand omzet naar een .avi bestand waardan gelijk de .srt (ondertiteling) bijzit?

Groeten.

Ik heb recentelijk een ScreenPlay HD Media Player aangeschaft ( een harde schijf die je via scart kabel aan kan sluiten op tv ) Ik gebruikte hiervoor het programma ConvertXtoDVD om mijn bestanden om te zetten en te branden.

Maar nu kwam ik er achter dat die harde schijf geen SRT bestanden leest. Is er een programma dat een .avi bestand + srt. bestand omzet naar een .avi bestand waardan gelijk de .srt (ondertiteling) bijzit?

Groeten.

Ik heb even voor je gezocht en heb dit gevonden : http://www.divxstart.com/?show=tutorials&id=101b

Lijkt me wel een tijdrovende klus! ;)

Jah ik heb idd mn oog laten vallen op AVS Video Converter ik hoopte eigenlijk hier iemand te vinden die er ervaring mee heeft of een beter programmatje te hebben.

De genoemde programma's richardw zijn een stuk sterker als avsconverter.
Alleen bij de laatste versie van virtual kan je de srt gelijk inladen, de ssa conversie kan je dan overslaan.
Als je het een beetje door hebt en een beetje redelijke pc, is het binnen een half uur geklaard.

Heb inmiddels al een progje dat binnen een uur je files convert gevonden op het 2Lions Team forum. Toch bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan