AVI to DVD voor standalone

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je moet hem niet als data branden met Nero, maar als DVD-Video... en dan hoef je alleen de inhoud van je video_ts map (is output van Winavi) naar de video_ts map te slepen van je nero compilatie... en dan gewoon branden...

wat ik zelf altijd wel doe is eerst even de film testen voordat ik hem brand..dit kan je gewoon met PowerDVD doen..zo voorkom veel ellende...

succes
 
oke, bedankt voor het snelle antwoord, dat zal ik eens gaan proberen :)

grtz
 
Hey, ik heb hem nu gebran...

In het begin lijkt het helemaal goed te gaan.

Maar als er Producer enzo in beeld komt, dan valt de helft ervan buiten beeld. (misschien is dit bij de avi ook al, daar heb ik niet opgelet. Dat moet ik nog controleren)

Dan bij de 12 minuten ongeveer gaat hij haperen, hij speelt het dan heel langzaam af. En na 2/3 minuten doet hij weer normaal, alleen loopt het geluid daar niet meer synchroon.

(en ik heb het winavi ding midden in beeld, maar die krijg ik wel weg ;))

ik hoop dat je hier ook oplossingen voor weet :/

grtz, Erik
 
Vreemd... ik zou zowieso eerst even de geregristreerde versie van Winavi 'kopen'
Wat betreft dat beeld..ik zou zowieso eerst even je avi checken voordat je hem codeerd..vervolgens omcoderen en dan voordat je hem brand, even bekijken met PowerDVD, als hij het daar lekker op doet, is de kans groot dat hij het ook doet op je DVD speler zoals het hoort..wel bij het coderen en het branden van je pc afblijven...

als dit niet werkt, zou ik het met een andere avi proberen...het zou idd daar aan kunnen ligggen..

suc6

Allard
 
ja, ik was een beetje te enthousiast en heb maar meteen gebrand.
(ik had wel stukjes van die avi bekeken, paar hoofdstukken vooruit enzo, en dat leek goed)

iig bedankt!

ik denk dat het zo moet lukken :)
 
He Erik,

ik heb daar ook wel eens last van hoor, dan wil je zo graag haha en dan vergeet je nog wel eens wat... Laat me in elk geval ff weten of het gelukt is.. Ik gebruik Winavi nu al een tijdje, en je moet het een beetje aanvoelen,want het heeft rare kuren af en toe. Soms maakt hij twee mappen aan...soms krijg je rare tekens als hij klaar is met coderen(maar als je het dan afsluit is de ouput gewoon nog goed), soms is het geluid niet sync, maar doe je het nog een keer dan weer wel...dat soort ongein haha.... maar over het algemeen is het een fijn progje hoor haha... Ik bedoel, het is het enige programma dat een avi omzet naar DVD in 1,5 uur...met subs als het moet...

ik hoor het wel, succes.. jij heb toevallig geen verstand van geluidskaarten enzo of wel..? Ik heb een probleem..mischien weet jij wat... zie deze tread...
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=208276

gr. Allard
 
Hey,

het is inmiddels gelukt, met winavi :)

van geluidskaarten heb ik totaal geen verstand, sorry :confused:

Maar jij iig heel erg bedankt voor je hulp!:thumb:

grtz, Erik
 
He Erik,
ben blij dat het gelukt is... als je hulp nodig hebt bij het subben van die dingen met Winavi, hoor ik het wel..
Mijn geluidskaart probleem is ook al opgelost....dus iedereen blij...

Tot horens!!

mvg Allard.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan