avi to dvd

• Onderwerp starter Onderwerp starter muco
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

muco

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2008
ik heb paar films(avi bestanden)ik wil het naar .dvd om op dvd de brande
ik heb paar programma gevonden die avi naar dvd converteert maar in het midden staat
er iets van unregistered. ik moet een programma hebbe wa niks in het midde staat bij het converteren

Dan heb je de juiste software. Start Vision Express (staat in de map Nero anders even gratis downloaden bij Ahead), kies voor video dvd, selecteer de avi en klik vervolgens alle popups weg (zijn voor gevorderde gebruikers) Aan het eind even opgeven wáár de dvd bestanden naar toe moeten klaar ben jem het encoderen begint (kan lang duren) Na afloop heb je een video_ts map. Brand die naar DVD en voila, je DVD is gereed.

je kan met die programma maar 1 film tegelijk ik.ik wil 2á3 films op een dvd

het is gelukt me vision:thumb: thnx
maar ik kan niet bestanden groter dan 5gb converteren?
wat moet ik doen?

Zegt Vision dat het niet kan, of zegt Vision dat de "ontvangende" DVD een te kleine capaciteit heeft?

dit zegt die:
there are 5464mb avaible, but the recording process will need approximately 5576mb

Dan is het dus niet een kwestie van Nero die het niet aankan, maar het medium (de schijf) dat niet meer ruimte biedt.

is er een andere manier om groote bestande te converteren?

Double Layer schijfje in de drive leggen, dan herkent Vision de grotere opslagcapaciteit en zou het probleemloos moeten gaan. (Al moet ik zeggen dat ik die waarde van +5 giga overigens wel een "rare" vindt. Een normale DVD kan +4 giga bevatten, dus waar Vision Express die +5 vandaan haalt..............?)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan