avi van pc op dvd speler?

• Onderwerp starter Onderwerp starter eno
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

eno

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2004
Welke dvd speler moet ik kopen als ik op een schijf van 4.7 4 films van 800 mb wil branden en dan bekijken op een dvd speler?

Dus 4 films van Avi of mpeg.

welke dvd speler moet ik daarvoor hebben

dus niet een dvd gaan maken

maar gewoon 4 films op 1 cd en dan kijken op je tv

een dvdspeler die ook divx ondersteund

dat weet je zeker?

dus alleen divx? dat is alles

Maar welke kwalieit krijg je dan? zelfde als op de pc ?

kun je dan ook gewoon doorspoelen normaal en zo

Je moet er 1 hebben waar opstaat dat hij voor Mpeg en voor Divx geschikt is, zijn 2 verschillende dingen namelijk.
En Mpeg niet verwarren met Svcd en Vcd, opzicht is het hetzelfde alleen Svcd en Vcd vereist de speciale folder structuur op de dvd/cd en dat belet je meerdere films op 1 dvd te zetten.

Op de mijne krijg je gewoon een mappen structuur op je TV te zien waarin je kan bladeren en de film kan kiezen, je brand het gewoon als Data DVD, met of zonder mappen :) , wat je wilt dus.
De kwaliteit is prima, ( hangt natuurlijk wel van de kwaliteit van de film af ) op zich vind ik films er op de tv beter uitzien dan op de PC aangezien de monitor een iets te scherp beeld geeft waardoor je eerder onregelmatigheden ziet die je op de TV niet ziet.
Je kan ook doorspoelen, maximale snelheid bij Mpeg en Divx is bij de mijne 8x, je kan wel sneller kiezen tot 32x alleen zie je dan geen verschil in snelheid :p
En je kan ook gewoon overslaan naar de volgende film.

Dit is bijvoorbeeld een geschikte

Laatst bewerkt:
ik heb een goedkoopje gekocht in de lidl die ook divx ondersteund
heb getest qua avi en die speelde hij af

maar gezegd als je dvd kwaliteit gewoon bent is met avi/divx toch ietje minder maar toch nog beter of vhs
ik heb er 59€ voor betaald dus eigelijk voor niets:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan