avira antivir of kaspersky 2009?

Status
Niet open voor verdere reacties.

smurrie

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2007
Hallo,

Ik draaide eerst altijd avira antivir als mijn antivirus, beviel me erg goed. Ik werd laatst door iemand gewezen op kaspersky 2009, heb die dus geinstalleerd. (natuurlijk eerst de oude verwijderd, opnieuw opgestart etc..) Nu bleek dat er nog een paar trojans op stonden, die avira nooit heeft gevonden! Deze antivirus leek mij beter dan die van avira.
Maar gisteren startte tijdens het opstarten ook ineens het virus msa.exe op. Ook stond PCHealthCenter geinstalleerd:confused: Allebei trojans. Heb toen ingesteld dat die niet meer zouden opstarten, de programma's gedeinstalleerd, bestanden permanent verwijderd. Toen in Hijackthis alles van msa en PCHealthCenter gefixed. Nu ben ik dat virus kwijt.

Alleen nu is mijn vraag: Welke antivirus kan ik het beste gebruiken? Want twee tegelijk gaat natuurlijk niet.

En ik wil ook graag weten of je malwarebyte's anti-malware (geregistreerde versie, met real-time bescherming) tegelijk met een antivirus programma kan laten draaien.
Alvast bedankt.

Het zijn beide de top in AV programma’s, maar helaas vind geen enkel programma alles.
Dus is het je persoonlijke voorkeur die de doorslag kan geven.
Zelf gebruik ik Kaspersky want die bevalt mij beter dan Avira.
Van Mbam en Kaspersky (samen) zijn voor zover ik weet geen problemen te verwachten.
Met Avira weet ik niet...

aha, bedankt voor de informatie.
Toen ik mbam een scan liet doen, kreeg ik trojan meldingen van kaspersky... Ik zal even de "officiële" mbam downloaden van hun eigen site. Waarschijnlijk is dan het probleem opgelost. :rolleyes:

Dat kan ook komen de Automatische modus, als je de Interactieve modus gebruikt kun je Mbam toevoegen aan de map “Vertrouwd”.

En ik zou je Nod32 aanraden en dan te kopen via Helpmij.nl

kaspersky is goed hoor......
jammer dat je niet via Helpmij gekocht hebt.

Misschien is een plek op de markt wel wat voor jouw puppie.....

nee hoor gewoon promoten waar Helpmij.nl ook nog iets aan kan verdienen

Als je dat (te) vaak tegen komt kan het averechts gaan werken, misschien iets om in gedachten te houden. :)

Dan spijt het me dat ik je geholpen heb....

Dan spijt het me dat ik je geholpen heb....

Ik ga niet betalen als ik niet weet of het goed is.. ik wil eerst weten of ik er goed mee kan werken en als ik tevreden ben wil ik er best voor betalen hoor...

Laatst bewerkt:
Daarvoor is er dus de 30 dagen probeerversie..

Ja hoor, is exact hetzelfde als de ''gewone versie'', je kunt die versie ook gewoon activeren na 30 dagen of eerder.

Ja hoor, is exact hetzelfde als de ''gewone versie'', je kunt die versie ook gewoon activeren na 30 dagen of eerder.

heb ik ook wel eens andere ervaringen mee gehad, vandaar dat ik het op mijn manier doe.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan