Avira antivirus doet raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

bouncer1980

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2006
ik ben al een heel tijdje tevreden met avira antivirus.
Tot nu...
ik wordt helemaal gestoord van de virus waarschuwingen die hij constant geeft, ook op files die helemaal geen virus zijn.

Via de site van t-mobile krijg ik telkens deze:

Virus or unwanted program 'HEUR/HTML.Malware [heuristic]'
detected in file 'C:\Documents and Settings\Dani & Tam\Tijdelijke Internet-bestanden\Content.IE5\OGVHR92G\AllCombined_min[1].js.

Een andere die ik heel vaak tegenkom tijdens pc gebruik is de TR/dropper.gen. Deze zit dan altijd in mijn local settings/temp folder.

Hoe kan ik avira zo instellen dat hij niet waarschuwingen geeft als er niks aan de hand is, want zo is internetten onmogelijk.

Dan moet je eens een complete scan doen met je antivirusprogamma.
Kan wel even duren, maar dan heb je ook wat.

Dan moet je eens een complete scan doen met je antivirusprogamma.
Kan wel even duren, maar dan heb je ook wat.

euh, wat heeft een complete scan van mijn systeem te maken met een melding op de site van t-mobile.
De vraag is of ik Avira niet dusdanig kan instellen dat ie niet onterechte meldingen geeft.

mijn systeem is helemaal gescand en nu schoon

Kijk eens wat je schrijft:

detected in file 'C:\Documents and Settings\Dani & Tam\Tijdelijke Internet-bestanden\Content.IE5\OGVHR92G\AllCombined_min[1].js.

Een andere die ik heel vaak tegenkom tijdens pc gebruik is de TR/dropper.gen. Deze zit dan altijd in mijn local settings/temp folder.

Jij denkt toch niet dat dit op een site van T-mobile staat ?
Begin eens met ccleaner, en haal de groffe meuk eruit.
Dan ben je al een stuk verder.
En je scanner zo instellen dat hij geen (false) meldingen geeft,is hetzelfde als geen antivirusprogamma.

Kijk eens wat je schrijft:

Jij denkt toch niet dat dit op een site van T-mobile staat ?
Begin eens met ccleaner, en haal de groffe meuk eruit.
Dan ben je al een stuk verder.
En je scanner zo instellen dat hij geen (false) meldingen geeft,is hetzelfde als geen antivirusprogamma.

wat betreft die dropper.gen ben ik het met je eens, maar die andere melding komt toch echt van t-mobile. Krijg ik nergens anders.
Ik begrijp wat je bedoeld met je laatste opmerking. Wellicht moet ik dan toch voor een ander virusprogramma kiezen. Avira geeft schijnbaar vaker valse meldingen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan