avira

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joey1973

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2008
Al vele jaren gebruik ik met veel plezier Avira free antivirus, naast super ant spyware en malwarebytes.
Na een upgrade, die volgens een pop-up nodig was omdat mijn versie zou verlopen, heb ik niks anders dan ellende. De software werkt uitstekend. Maar ik krijg werkelijk elke 5 minuten een pop-up (rechts onderin) om de premium versie te kopen. Als ik het sluit blijft het vlak altijd op de voorgrond, helemaal wit.
De laatste dagen is het erger aan het worden en frequenter dan voorheen.
Wie weet wat ik er aan kan doen?

Je kan proberen om Avira via de officiele weg te de-installeren en vervolgens opnieuw te installeren. Let goed op de knoppen in dit prog (en in veel andere progs...) want die zaaien nogal 's verwarring. Maak na de de-installatie een herstart.
Sxxs.

Helaas heeft dat niet gewerkt.... iemand nog andere opties? Anders ga ik maar weer deïnstalleren en een andere scanner erop zetten.

De nieuwste Avira schijnt bij velen voor problemen te zorgen. Misschien best Avira verwijderen en kiezen voor een andere antivirus.
Wat me wel niet echt zint is die steeds verschijnende pop-up. Je zou wel eens een valse upgrade kunnen aangeboden gekregen hebben.

Laatst bewerkt:
Precies, dat zat ik dus ook te denken, ik heb er al een aantal scans op losgelaten met super en malwarebytes.
Ik heb altijd met veel plezier met avira gewerkt. Welke gratis scanner is net zo prettig en net zo goed?

Ik heb inmiddels AVG geinstalleerd... Met avast heb ik in het vrij verre verleden niet zulke goede ervaringen mee, en dat blijft dan hangen he ;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan