AviraFreeV 9 niet te installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

mercurius

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2002
Gents,
OS WinXP. Heb Avira Personal edition V8 verwijderd via software zoals voorgeschreven op de site van Avira. Alle mappen, ook de verborgen map van Avira bij C:\Documents and Settings\All Users\Application Data is verwijderd. Nu slaag ik er niet in om AviraFree V9 op mijn PC te installeren. Telkens wanneer het installatieproces van AviraFree V9 toekomt aan "starting components" gaat de PC over naar BSD en gedaan met installeren. Bij opnieuw opstarten geen spoor meer van enige AviraFree V9 installatie. Heb al Regcleaner laten draaien, zonder resultaat. Wat draait er nog op mijn PC : AVG Antispyware, a-squared free en zonealarm. Ja, zelfs mijn laatste versie Avira Personal edition V8 installeren lukt niet meer!
Thanks voor de suggesties,

Installeer hier wekelijks 5 tot 10 x Avast Free op alle Windows versies zonder een enkel probleem!

Installeer hier wekelijks 5 tot 10 x Avast Free op alle Windows versies zonder een enkel probleem!

zo is dat hier ook, de nieuwe versie werkt zeer goed, gebruikt weinig bronnen en installeren is een peuleschil.

Gents,
Heb jullie advies gevolgd en AvastFree 5.0 geïnstalleerd. Inderdaad eenvoudig te installeren en daarenboven draait hij prima.
Zeer tevreden sluit ik deze vraag!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan