Award Bios, Sneller opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het kan inderdaad wel wat schelen. Maar volgens mij is dit niet alleen een optie in de Award BIOS alleen. Ook andere BIOS' hebben de optie om het geheugen tellen te versnellen dan wel over te slaan.

Ik zou dit alleen veranderen als je een fanatieke heropstarter bent. In ander gebruik zal je totaal geen verschil merken. Over het algemeen staat de optie standaard al ingeschakeld.
 
Hoi !

Tja, da's toch geen nieuws ?

Ik heb een AMI-BIOS toevallig op deze PC, en daar staat het op enabled.

Als je default settings klikt, staat het ook op enabled (op deze PC).

Volgens mij staat dat standaard als zo !

Greetz,

Harry.
 
Nee is niet nieuw ofzo, maar ik kwam het toevallig tegen dus ja.

Offtopic @ harry ik heb nog wel een andere vraag bij dat andere topic over het slipstreamen.
 
Laatst bewerkt:
Hoi !

Op je tweede vraag:

Maakt niets uit, zet beide .inf bestanden erin.

Sata-schijf aansluiten is net zo makkelijk als een ATA: je hoeft zelfs geen jumpers ye verzetten.

Eerst installeren, dan de oude IDE-schijf bijplaatsen en evt. bestanden kopieeren.

Succes,

Harry.
 
Probleem is dat er 2 nvraid.inf zijn :p dus welke? of moet ik er een 1 andere naam geven?
 
Zou je/jullie even verder willen gaan in het ander topic van je? Dit riekt sterk naar crosspost, om maar niet te spreken over die link van je naar een andere site toe waar je dezelfde vraag stelt.
En nu ook al een link van het ene naar het andere topic.
Als ik de regels letterlijk op zou volgen, zou ik het topic meteen op slot moeten zetten. :confused:
 
Sluit deze maar hoor, heb het al opgelost met die drivers, heb die andere nvraid gewoon naam veranderd in nvraid1, inhoud blijft hetzelfde en daar gaat het tenslotte om.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan