AWC - wallpaper changer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hansscheer

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 jun 2001
Hallo ,
Wie kan mij uitleggen hoe of waar ik in het programma automatic wallpaper changer kan instellen dat awc automatisch met windows opstart ? Zodat ik na het opstarten van windows niet zelf awc hoef te starten .
Alvast dank
Hans

Hallo ,
Wie kan mij uitleggen hoe of waar ik in het programma automatic wallpaper changer kan instellen dat awc automatisch met windows opstart ? Zodat ik na het opstarten van windows niet zelf awc hoef te starten .
Alvast dank
Hans

Hoi,

Ken het programma niet...
Wél Any Wallpaper
Waarbij je zelf kan kiezen om de hoeveel tijd bij het opstarten van Windows een nieuwe bureaubladachtergrond verschijnt.
Het aardige is bovendien dat je meerdere mappen kunt toevoegen, waaruit het programma foto's moet halen.

Bedankt Thieu ,
Dat is idd het programma waar ik wat aan heb , simpel en beter dan awc.
Hans

Hoi,

Ken het programma niet...
Wél Any Wallpaper
Waarbij je zelf kan kiezen om de hoeveel tijd bij het opstarten van Windows een nieuwe bureaubladachtergrond verschijnt.
Het aardige is bovendien dat je meerdere mappen kunt toevoegen, waaruit het programma foto's moet halen.
Wellicht een antwoord met een oplossing, maar dit kan nóg makkelijker.
Sleep een snelkoppeling naar het .exe bestand van het programma naar Start > Alle Porgramma's > Opstarten en je krijgt hetzelfde effect. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan