AX800 PRO Asus ( Ati)

Status
Niet open voor verdere reacties.

michael.J

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2001
Hallo

Ik heb vandaag de ax800pro van ati alleen ik heb steeds een vastloper ,scherm word blauw en gaat ook nog een piepend geluid uit boxen??niet echte gezonde geluid zeg maar !!! zal wel misschien door oude driver zijn dat hij steeds vastloopt als ik bf2 speel en dat is 2 keer gebeurd ,alleen als ik op asus.nl kijk voor driver ,welke moet je hebben en welke is de juiste ?kan iemand mij hiermee helpen,misschien is die kaart wel niet goed ( fabricagefout of zo !!! ik gebruik voor de zekerheid xp pro met 1 gb geheugen enz enz enz enz hiervoor 9600xt ati ( alles goed verwijderd en geinstalleerd) ..

Alvast erg bedankt

Mikey

Als je blauwe schermen krijgt wat voor foutmelding krijg je dan, enz.

Laatst bewerkt:
hoi

ik heb op dat moment geen melding ,alleen een blauw beeld met piepende boxen !!..reset knop gebruikt,ik heb het opnieuw alles geinstalleerd intussen ,denk dat het n wel goed is ! alleen ik heb die logo van asus videkaart niet rechts onder in beeld waar ik die prestaties mee kan aanpassen,,waar kan ik dat vinden..

als ik nu naar eigenschappen ga en beeldinstellingen en dan geavanceerd zie ik alleen maar een asus logo en heel weinig keuze om de beeldresolutie aan te passen ( helemaal niet ) eigenlijk !!

Daarvoor had ik het wel !

Mikey

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan