azalia 7.1 audio driver

Status
Niet open voor verdere reacties.

partycrasher

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 sep 2006
ik ben net omgeschakeld naar windows XP en bij het installeren van men moederbord drivers ging het mis bij de audio driver. telkens ik die probeer te installeren krijg ik een windows melding "Microsoft Bus Driver must be loaded in your system before u can install azalia audio driver!"
mijn moederbord is een gigabyte GI-8I945P Pro. ik heb ook al online deze driver proberen te installeren maar dat lukte evenmin.

weet iemand een oplossing?

greetz

Ik denk dat je je chipset drivers nog moet installeren,staan op de cd van je moederbord

ik heb de chipset drivers opnieuw geinstalleerd, maar nog steeds hetzelfde probleem. :shocked:

mijn excuses, ik heb het verkeerd genoteerd. het is idd die UAA driver die hij niet wil installeren. als die installatie start, begint hij met de bestanden over te zetten en de eigenlijke installatie gebeurt gewoon niet. hij doet gewoon of er niets gebeurd is.
als ik dan bij software ga kijken, staat hij erbij, hoewel de installatie nooit gebeurde?

:confused:

Eerst de chipset driver, alhoewel het een inf. file is, daarna wordt de bus voor de audio pas herkent, dan die drivers ervoor installeren, en daarna die realtek driver.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan