Azureus Download Snelheid Seeds Peers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bulleto

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2007
OK dit is mijn vraag,

Ik heb net iets gedownload met een snelheid van 150 kB/s het had veel seeds and peers dus het ging snel toch? ok.. Ik download nu iets anders. 6(90) / 31(218) is de hoeveelheid seeds / peers dat deze torrent heeft. Maar mijn download speed nu is alleen maar 50 kB/s. Waarom is dit het geval weet iemand het? smileys zijn groen. UPNP doet het goeed dus port forwarding is nook goed (er was een tijd wanneer ik alleen gele smileys een langzame speeds had die na upnp inzetten goed gingen).
Ik lees soms over mensen die normaal snelheden van 350 kB/s krijgen, IK gebruik azureus best wel lang een heb zulke snelheden nog nooit gehaald zelfs als er heel veel seeds and peers waren en zelfs als ik een goeie SHARE RATIO had. :mad: kan iemand mij aub helpen....

Het heeft ook veel te maken met de upload snelheid van waar je het vandaan hebt, een snelheid van 150 heb ik ook nooit gehaald.

Heb het nu 3 dagen aan staan, en blijf b.v. ook steken op 95.6%. Kan aan veel dingen liggen. Als je alles goed hebt NAT, ratio, tracker enz. ligt het niet aan jou :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan