Azureus Firewall

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefbooyink

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2007
Ik heb problemen met Azureus. Een vriend van mijn vader heeft laatst ons internet beveiligd en sindsdien kan ik niet goed meer via torrents downloaden. Ik heb de port geopend en de port ingesteld in Azureus. Ook heb ik in mijn firewall het programma Azureus goedgekeurd.
Hij doet het echter nog steeds niet. Is er nog iets wat ik kan doen?

Misschien moet je nog poorten openen in de firewall van de router / modem.
Zie Portforward.com voor informatie over verschillende routers / modems en programma's. Je moet dus weten welke router je gebruikt.

de website portforward.com zegt mij de poort te openen, wat ik intussen heb gedaan. Ik krijg toch nog de melding Firewalled in Azureus

Je moet bij Azureus wel eerst aangeven welke poort je hebt geopent. Dat ziet ie niet automatisch.

Stel je hebt poort 42093 geopent, dan moet je bij instellengen in azureus ook aangeven dat die poort is geopent. Dan gaat ie vanzelf die poort gebruiken ;)

Het kan inderdaad zijn dat je Firewall azureus niet leuk vindt, en de boel gaat blokkeren.
Dan moet je even bij de instellingen Azureus toestaan.

Ik ben er zelf al achtergekomen, ik moet in zonealarm zelf voor het programma een port instellen.

Ik ben er zelf al achtergekomen, ik moet in zonealarm zelf voor het programma een port instellen.

Je hebt dus een poort geopend in ZoneAlarm?

Mooi dat het is gelukt.:thumb:
Als de vraag is opgelost mag je de vraag rechtsonderaan op Vraag is opgelost zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan