Azureus forwarden

Status
Niet open voor verdere reacties.

TomTom1

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 apr 2008
Ik heb Azureus en ik wil hem sneller laten downloaden ik heb dus poort 6881 geforward in me router maar ik merk nog geen verschil, moet ik nog wat anders doen dan alleen 6881 forwarden??

Alvast bedankt.

Hoi,

Heb je de udp en tcp poort geopend en wat is je downloadsnelheid nu.

Modag

ik heb dit gedaan ik weet nie of ik udp of tcp heb geopend, waar staat download snelheid?

Dit is screenshot van azureus hoe het er nu uitziet je ziet ook nat uitgeschakeld staan bij dat rode pijltje

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik denk dat je even in gebruiksaanwijzing moet kijken ik heb al op een gebruiksaanwijzing gekeken maar weet niet of dit de goede was maar er staat wel wat in over udp en tcp ander geef even aan welke je hebt kijken ik even met je mee je moet in ieder geval bij special applications zijn.

Modag

Hoi,

Ik denk dat je even in gebruiksaanwijzing moet kijken ik heb al op een gebruiksaanwijzing gekeken maar weet niet of dit de goede was maar er staat wel wat in over udp en tcp ander geef even aan welke je hebt kijken ik even met je mee je moet in ieder geval bij special applications zijn.

Modag

wat bedoel je met geef even aan welke je hebt, maar anders laat maar hoor ;) mischien weet je ook een uitstekend torrent programmatje met nederlandse taal erin?

Iedegeval bedankt voor je reacties !

hOI,

Sorry ik weet niet wel type je hebt dan bedoel ik niet het type want dat is de dc-202 maar meer welke versie en azereus gebruik ik zelf ook gaat best goed hoor en ik denk dat je met een andere het zelfde probleem hebt.

Modag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan