Azureus fout; excisting data file to large

Status
Niet open voor verdere reacties.

keesie1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 okt 2006
He, ik ben (was) iets aan 't downloaden met azureus, maar;
ik zette het programma uit, ik ging slapen, volgende dag starte ik de computer weer op, geeft het programma de bovenstaande melding toen ik de download weer probeerde te starten;
fout; excisting data file too large [3991770>3991642]: C:\Documents and Settings................ en dan 1 bepaalde map van het bestand?
Wat moet ik nu doen, ik ben bang, dat als ik die ene map verwijder, de hele download beschadig
ps; het gaat hier om muziek, dus over 1 nummer (denk ik)
HELP ME

Het probleem is dus dat je iets hebt gewijzigd in die map en is een of meerdere bestanden te groot geworden door een of andere oorzaak.
Azureus gaat wanneer je weer opstart vergelijken en zegt nu dat je download groter is dan die op de tracker/site staat.

Wat je kunt proberen is om elk bestand te vergelijken en wat te groot is verwijderen en dan een hercontrole doen en het verwijderde bestand opnieuw downloaden.

Laatst bewerkt:
Hier hoe op te lossen:

Ik heb nog effe verder op internet gezocht, en vond een link, die t zij;
Eerst moet je de betreffende download stop zetten, dan in Azureus naar gereedschappen>configuratie (of ctrl+,) dan klik je eerst op expert mode ( Modus) en dan ga je naar bestanden, dan de 5'de van boven: kap bestaande bestanden die te groot zijn af.
en dan op opslaan klikken.
Als hij al geselecteerd is moet je hem eerst deselecteren, opslaan, en weer selecteren en opslaan.
Hopelijk help ik hiermee andere mensen!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan