Azureus in de wachtrij

Status
Niet open voor verdere reacties.

theobakker

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2000
In mijn Windows 7 omgeving probeer ik muziek te downloaden via Azureus. Iedere keer dat ik zoiets probeer krijg ik melding "in de wachtrij". En van het downloaden gebeurt helemaal niets. Ik weet dus niet wat er aan de hand is. Iemand enig idee?

Heb ik de laatste tijd ook regelmatig last van.
Zijn er genoeg seeders.
Probeer anders uTorrent.

Ik gebruik Vuze ook, echter zonder problemen.
Blokkeert je firewall de boel niet ?

Groet Jan

in instellingen aangegeven hoeveel torrents er gedownload mag worden tegelijk?
mss een privetracker waar je een beperkt aantal dl mag hebben dan word de rest ook in de wachtrij gezet!

Ik heb dit ook regelmatig.. ik denk dat het iets te maken heeft met de snelheid van je internetverbinding, Hij moet vaak zoeken naar seeders.. en hierin is vuze niet zo heel snel, verder bind ik het een heel fijn programma omdat je ook kan zien wat je precies download.

Het vreemde is dat bij tracker te zien is Blok met daarachter fout. Achter het woordje fout staat nog andere informatie waar ik niets van begrijp. Iemand een idee?

Utorrent toevallig al geprobeerd?
een idee??zonder tekst of plaatje nee geen idee!!
Kun je een screentje van de fout maken en uploaden hier?
Maar krijg je de fout dan alleen bij die tracker?Je probeert het toch wel bij meerdere torrentsites of komt de fout bij verschillende trackers voor?

Voor Maikel9

Ik heb de torrentsite van Utorrent gedownload. Ik heb echter geen idee op welke manier ik muziek of programma's kan opgeven voor een download. Kun je mij dat uitleggen?

Je moet zoeken op torrent sites, bv. oh nee, dat mag je zelf uitzoeken en zoekt naar bepaalde content.
Dan gaat uTorrent automatisch aan de slag en gaat het door jou aangeklikte bestand naar binnen slurpen.

In mijn Windows 7 omgeving probeer ik muziek te downloaden via Azureus. Iedere keer dat ik zoiets probeer krijg ik melding "in de wachtrij". En van het downloaden gebeurt helemaal niets. Ik weet dus niet wat er aan de hand is. Iemand enig idee?

1. Antivirus blokkeert de boel.
2. Firewall probleem.
3. Router (Port moet geforwared worden.)
4. Andere componenten
5. Provider die P2P niet meer toe staat (Voor zover ik weet BE en NL kunnen dit probleem niet verwachten.)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan