Janklep
Gebruiker
- Lid geworden
- 17 nov 2006
Ik ben een torrent aan het downloaden, maar die gaat heel sloom. 5-20kB/s. Ik was aan het zoeken en kwam er toen achter dat de NAT/Firewall-test goed moet zijn. Ook moest je een groen gezichtje zien. Dat zie ik niet. Ik zie een geel gezichtje en de test geeft deze uitslag: NAT-Fout - Connect attempt to 85.145.148.26:50005 (your computer) timed out after 20 seconds. This means your port is probably closed.
Ik dacht dus dat de poort dicht zat, en dat klopte. Ik heb bij de routerinstellingen (Wanadoo livebox) de poort geopend, en de box herstart. Dat mocht niet baten. Er is niks anders. Ik heb al meerdere poortnummers geprobeerd. Weet iemand wat het kan zijn?
Ik zit aan een draadloos netwerk met zonealarm. Die heb ik ook al uitgezet, maar ook dat hielp niet.
Alvast bedankt, Nico
Ik dacht dus dat de poort dicht zat, en dat klopte. Ik heb bij de routerinstellingen (Wanadoo livebox) de poort geopend, en de box herstart. Dat mocht niet baten. Er is niks anders. Ik heb al meerdere poortnummers geprobeerd. Weet iemand wat het kan zijn?
Ik zit aan een draadloos netwerk met zonealarm. Die heb ik ook al uitgezet, maar ook dat hielp niet.
Alvast bedankt, Nico