Azureus of Utorrent?

Status
Niet open voor verdere reacties.

chris11

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2005
Hallo, eerst wil ik even melden voordat ik mijn vraag stel wel degelijk upload. Alleen is het vrijwel onmogelijk om het op deze cmp te doen.

Maar ok, Heb nu al een tijdje de oude Azureus SHU. Graag wil ik de nieuwe Azureus downloaden maar wel met de DDJofDJJ. Of is uTorrent beter met de leechers mod ?

Heeft iemand hier een van deze 2 ? Zoja mag ik hem dan leechen ?

Alvast bedankt.

Voor mij is het allemaal lood om oud ijzer.
Ik heb al die progs getest en ben vooral verbaasd over de enorme sloomheid ervan......als ze al iets hebben....
Zelfs een popi jongen als Johnny Depp (pirates2) krijgt onvoldoende deelnemers bij elkaar om fatsoenlijk en snel te dloaden.
Zeer waardeloos.
Muziek dload ik via slsk(soulseek) en dat bevalt wel - die hebben wat ook ik leuk vind

daarom heb in een newsgroup omdat dit veel sneller is, ik zelf hen een payserver (eweka).
Ik heeb een speel film binnen het uur binnen, maar moet je voor betalen en dat willen de mensen niet, en het kost maar 7.50 euro in de maand.

Laatst bewerkt:
Welke client je ook gebruikt: kijk bij de torrent-site hoe het staat met de " health" van de torrent, zijn er veel seeders.

Als je daar niet op let, ga je zitten downloaden terwijl er b.v. maar twee uploaders zijn.

In de client, welke je ook gebruikt, zet je de uploadsnelheid op minstens 80% van je download.

Is je download afgerond, blijf dan nog een flinke tijd alleen maar uploaden, totdat je minstens net zoveel hebt geupload als je hebt gedownload.

Hou je je hier niet aan, dan wordt je gezien als een " leecher" een bloedzuiger dus en wordt je door hoe langer hoe meer uploaders "geblockt" en na verloop van tijd is, zeker als je meermalen het netwerk binnenkomt, de downloadsnelheid teruggebracht tot nul.

Moraal: voor wat hoort wat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan