Azureus optimaliseren

Status
Niet open voor verdere reacties.

gilwest

Gebruiker
Lid geworden
4 okt 2000
Hallo,
Weet- of heeft- iemand een site of een goede handleiding voor het instellen van azureus.
Ik heb vorig week m'n pc helemaal leeg gehaald en ben nu weer bezig om alles zo zachtje aan weer draaiende te krijgen.
Voor heen had ik perfecte download snelheden met azureus, maar nu lukt er niets meer.
Ik heb wel een groene smiley, dus een teken dat ik een goede verbinding heb, maar er wordt geen druppel gedownload. Dus er is iets wat niet goed staat, maar ik kom er niet achter wat???

B.V.D.
Gilbert

gebruik gewoon bit coment dat is de beste client uper simpel. En ik heb nooit gezeur met lage download snelheden.:D

frietboer heeft gelijk.

Bitcomet is een goede torrent-client geen gezeur met instellingen.

Als je een goede torrent hebt, gaat het downloaden super.

Na jullie advies heb ik BitComet geinstaleerd. het ziet er leuk en overzichtelijk uit en hij doet het. Maar ik bereik nog geen topsnelheid, het is zelfs zo dat mijn download snelheid lager is dan mijn upload.
Ik heb een adsl abbo van 1600/512, en de snelheids test bij speedtest.nl geeft aan 160 down en 45 up.
Ik heb onder de opties m'n upload op 30 staan (advies van het prog) en download op ongelimiteerd.
Wat doe ik nou nog verkeerd ?

Heb je een router en zo ja welke?. Want ik ken 2 mensen met een sweex router. Die hebben alle goeie poorten opengezet en halen ook niet hun volle download snelheid. Miss moet je daar eens een vraag over stellen

Het probleem is opgelost.
Na veel zoeken en proberen heb ik weer voor elkaar gekregen, m'n router (speedtouch) was de boosdoener.
Alhoewel, ik heb daar een poort geopend en diezelfde poort aan gegeven in Azureus, en daarna een beetje gegoocheld met de waardes en opeens had ik weer een download snelheid van 138 kb/sec. Niet continu maar wel constant boven de 100.
Dus een ieder die op mijn vraag reageerde, bedankt voor het meedenken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan