Azureus sneller maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

xboxtim

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2007
Hoi, ik wil Azureus Vuze sneller maken en als ik een NAT/Firewall Test doe, zegt hij dat die poort dicht is en als ik hem dan bij windows Firewall open zet kan hij hem nog steeds niet vinden hoe komt dit?????

Vuze is wel erg zwaar voor je systeem, Utorrent is daartegen superlicht en dus een aanrader. www.utorrent.com

Nu weer actueel

poort openen in je router is de juiste oplossing
vertel welke router merk + versie je hebt (staat op je router zelf)
ik zal het dan even uitleggen.

Ik heb uTorrent ook maar als ik die aanzet is mijn internet zo langzaam dat is niet normaal meer en ik heb daar de instellingen nog niet veranderd weant ik weet niet hoe dat moet dus utorrent download bij mij heel langzaam

ik weet niet welke versie en welke router ik heb.. is er geen programma ofso op mijn computer hoe ik dat meot doen

NAT moet je op de router instellen. Dus je kunt het misschien wel met software regelen, maar dan moet dat de software van je router zijn.

En zoals gezegt ga gewoon naar de router toe (staat meestal in de meterkast) en kijk wat voor Merk (en mogelijk type) het is.

Aangezien er duizenden verschillende routers zijn met elk vele verschillende manieren van instellen en instellingsmogelijkheden, zul je ons toch echt moeten aangeven wat voor merk en type je hebt.

We kunnen je hele mooie handleidingen van portforwarding (openen is niet voldoende op de router) geven maar daarvoor hebben we wel de gegevens die Sims vraagt hebben

vertel welke router merk + versie je hebt (staat op je router zelf)

Dat staat allemaal op je router (het kastje tussen de computer en de muur als je je netwerkkabels volgt).

Voor zover ik weet is dit alleen een modem en doet niets aan routing of firewall-ing
Dus als er tussen dit kastje en jou pc geen ander kastje zit. gaat er iets niet goed met de firewalls op jou machine of jou provider blokt de poort die jij gebruikt voor azureus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan