Azureus .torrent link activeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

@temptation

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 aug 2002
Hi all

Ik heb een tijdje terug azureus geprobeerd en was best tevreden. Nu na herinstallatie van windows heb ik'm weer nodig voor het 1 en ander. Maar tot mijn verbazing werkt het drukken op een torrent url niet meer.(dat werkte toch gewoon zo?)

Ik voel me dom, maar schaam me gelukkig niet te vragen hier.:)
Wat kan eraan schelen?

Sorry ben er achter, die downloads werken gewoon niet op die site. Got to get some sleep...:o

Ik heb azureus ook gedownload uitgepakt(jar) , maar hoe kan ik het nu installeren ?

Nergens is een exe-file te vinden ???

Bedankt is gelukt.
Lijkt me een goed programma.

Ook al van gehoord, maar ik zou niet weten wat er beter aan is ??

Kan jij mij trouwens zeggen hoe bit.torrent werkt ??
Is dit zoals Kazaa ofzo ??

kijk maar eens op:

http://bitconjurer.org/BitTorrent/introduction.html

zorg bij bittorrent-instalatie wel dat je:

a) het programma downloadt van de officiele bittorrent website

b) voordat je op 'I Agree' klikt (in de end user licence agreement) eerst goed leest of, en eventueel wat er voor extra programma's mee worden geinstalleerd op je computer (spyware)

ondergetekende had dit eens en ging door een mini-hel om dit weer goed te krijgen. zoiets verdient niemand, vandaar dus ;)

groetjes Scarfinger :)

Geplaatst door Scarfinger
kijk maar eens op:

http://bitconjurer.org/BitTorrent/introduction.html

zorg bij bittorrent-instalatie wel dat je:

a) het programma downloadt van de officiele bittorrent website

b) voordat je op 'I Agree' klikt (in de end user licence agreement) eerst goed leest of, en eventueel wat er voor extra programma's mee worden geinstalleerd op je computer (spyware)

ondergetekende had dit eens en ging door een mini-hel om dit weer goed te krijgen. zoiets verdient niemand, vandaar dus ;)

groetjes Scarfinger :)

Dat kan kloppen. Een heel fout bedrijf, UnifyMedia, heeft helaas een BitTorrent-client uitgebracht waar spyware (C2Media/Lop) in zit. Deze wordt aangeboden via reclame-popups op bepaalde sites. Trap daar dus niet in!

Geplaatst door karine
Gebruik zelf Azureus.

Dat is idd de betere client imo. Ik heb nu denk ik zo'n 5 clients getest, en geen van alle kunnen aan azureus tippen. (g3torrent crashte net nog en had 100% cpu neigingen)

Me =terug bij azureus...

@karine
Wat snap je niet aan azureus? Wat wil je weten?

Ik wou gewoon weten hoe het systeem van bestandsuitwisseling werkte ?

Mijn gedachte kazaa vs bittorent:

Kazaa en emule bv, gebruiken hashcodes, bittorent .torrent files. Bij bittorent download je een eerst unieke torrent bestand die naar een server verwijst die jouw client vervolgens aanstuurt op een download of upload. Voordeel van de tracker(server) is dat het bittorent minder leechgevoelig en kwetbaar maakt dan zijn concurenten.

In de praktijk is het gewoon hetzelfde, je drukt op een link en de download gaat hobbelen...
anyway
goed produkt dat bittorent.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan