Azureus traag download of helemaal niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

schaapjeroel

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2007
hey allemaal
ik download een torrent via azureus
maar hij download heeeel traag of bijna niet met traag bedoel ik rond de 1 kb
hij heeft wel genoeg seeders (7172)en leechers(46893)
nou connect hij met geen 1 van die zwerm. mijn internet is ook neit al te snel 160kb per sec en we hebben een router. maar zelfs asl ik de enige ben die op internet bezig is download hij hoogstens 5 kb per sec
terwijl mijn upload altijd max upload rond de 24 kb nu op dit moment is hij amar met 1 leecher verbonden en download hij niet
, zoveel verstand heb ik niet van downloaden maar hoop dat jullie mij kunnen helpen.:P
en wat zijn rpecies nieuwsgroepen? download ik via nieuwesgroepen?
gr wouter / schaapjeroel:thumb:

Laatst bewerkt:
Hoi,

Nee, jij download niet via nieuwsgroepen. Jij download via torrents.
Je kunt kijken of je het programma wel toegestaan hebt in je Firewall. Opties voor je firewall vindt je in het configuratiescherm, voor Vista is dit Windows Firewall > Een programma via windows firewall toestaan > Uitzonderingen. In XP zal het ongeveer hetzelfde zijn.
Je kunt ook even proberen te downloaden met je Firewall uit.

Krijg je toevallig een NAT-fout (dat gele gezichtje)? Kijk dan even hier.

Laatst bewerkt:
ik was net bezig met port forwarden toen je dit schreef:P
nou staat er nog steeds een geel rondje maar daarbij staat: NAT ok? en als ik me muis erop hou dan komt er te staan: NAT was ok hoewel geen recente binnenkomende tcp connecties .
zoeist komt er te staan. hij heeft nu connectie emt 1 seeder en 1 leecher en download nu met 4kb:S
gr wouter:thumb:

is goed maar moet ik dan ook nog instelllingen wijzigen??

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb bittcomet gedownload maar als ik hem opstart (heb 2 keer geprobeert) dan loopt mij pc helemaal vast
dat programmatje gebruikt 100% van mij CPU!!
maar goed. verder nog antwoorden want azuereus blijft traag downloaden

nouwja pech gehad ibj mij looopt me pc heelmaal vast.
ik heb nu het bestand binnen, omgezet naar iso en als ik eht wil openen komt er te staan:
the archive is either unknown or damaged.
snap dr niks van:S
wat kan ik hieraan doen?
ik heb hem proberen te openen met winrar en emt deamontools maar emt winrar geeft hij dat aan en met deamontools doet hij niks....
gr wouter

welke poort heb je open staan dit is heel belangrijk in azureus
probeer 50051 en je gaat naar 180 k/b sec

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan