Azureus valt er steeds uit..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kenju

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2001
Berichten
796
Wanneer ik Azureus zo rond anderhalf uur laat lopen, valt hij er steeds uit bij mij. Dit gebeurt sinds ik een poort op de juiste manier heb opengezet, met de bedoeling de downloadsnelheid te bevorderen (is goed gelukt, ik krijg nooit een groene smilie, nu wel. Downloadsnelheid lijkt vooralsnog niet veel beter, maar wie weet wanneer ik het langer kan laten lopen). Ik kan me echter geen reden bedenken waarom dat de stabiliteit van Azureus zou ondermijnen. BIj het opnieuw starten van Azureus, krijg ik de meldig dat de reden weergegeven staat in het log. Ik kan er echter geen wijs uit.
 
Laatst bewerkt:
BIj deze het log. Ik was vergeten hem erbij te voegen als attachement, en via aanpassen kon het niet...
 

Bijlagen

  • 1128958506656_debug_1.txt
    1,8 KB · Weergaven: 42
Off-topics verwijderd.
 
Laatst bewerkt:
Wat ik inmiddels heb geprobeerd: Azureus opnieuw installeren, Java opnieuw installeren. Geen succes :(

edit:
Ok, het lijkt dus niet aan zureus te liggen. Ook ABC en BitComet kappen er na een tijdje mee mee. Iemand een oplossing??
:confused:
 
Laatst bewerkt:
Ik heb dit probleem nu ook ik had dit ook met Bitlord, die sloot ook af maar dan met een foutmelding. Het "Dit programma heeft een ongeldige bewerking blablabla" Ik had het eerst nog niet maar sinds ik een virus (denk ik) heb gehad die m'n hele harde schijf heeft leeggegooid beginnen die programma's af te sluiten. Het controleren begint me echt de neus uit te hangen, is er een manier om dat uit te schakelen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan