Azureus vraagje!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Probleempje!!

Ik download al een tijdje torrents met Torrent Storm. Ging op zich goed maar de laatste tijd krijg ik steeds vaker de melding "unable to locate tracker" en kan dus niet downloaden. Nu probeer ik Azureus maar ook daar lukt het niet mee. Ik zie wel staan dat de tracker offline is!!
Heb ik nou gewoon steeds pech met mijn torrents of doe ik echt iets niet goed??

Geplaatst door Raymond Bos
Probleempje!!

Ik download al een tijdje torrents met Torrent Storm. Ging op zich goed maar de laatste tijd krijg ik steeds vaker de melding "unable to locate tracker" en kan dus niet downloaden. Nu probeer ik Azureus maar ook daar lukt het niet mee. Ik zie wel staan dat de tracker offline is!!
Heb ik nou gewoon steeds pech met mijn torrents of doe ik echt iets niet goed??

Het kan natuurlijk zijn dat je pech hebt (wat me erg waarschijnlijk lijkt), probeer het eens met een aantal trackers waarvan je 100% zeker weet dat ze betrouwbaar zijn om te testen waar het probleem nou exact ligt.

Ook kun je proberen je porten te forwarden, meer informatie daarvoor vind je met een simpele Google Search!

In theroie is het zo als de tracker offline is dat dus het torrent bestand wel werkt maar de linken die er in staan verwerkt niet meer werken, waarschijnlijk is dan gewoon de torrent zoals hij op de torrent pagina staat of niet meer aanzwezig of mischien wel offline omdat de pagina offline is.
met Azereus kun je de tracker site heel makkelijk terug vinden, als je twee keer klikt op de torrent krijg je te zien waar de torrent geplaatst is op welke site, zo zou je kunnen zien of op die site de torrent ook nog aanwezig is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan