azureus, WAT NU

Status
Niet open voor verdere reacties.

benni77

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2004
na azureus gedownload te hebben zit ik met de vraag: WAT NU;)

moet je die files van bepaalde sites halen en zo ja wat zijn daar goede sites met veel bestanden?(heb al wat gevonden maar daar staan er maar 10 ofzo:confused: )

of zitten die files in een bestand van het programma met een zoekoptie (net als kazaa e.d.)

Daar zijn sites voor waar onafhankelijke gebruikers hun .torrent bestanden naar uploaden waarna mensen die gespecificeerde bestanden kunnen downloaden van de uploader zijn computer en later van mensen die hetzelfde ook al gedownload hebben. Dus hoe meer mensen het downloaden hoe sneller het downloaden gaat. Links mogen we niet geven.

en als er voorstaat dat je niet met een peer verbonden bent wil zeggen dat diegene offline is als ik het goed begrijp?

Goed begrepen, dan is er idd niemand online die het bestand nog aanbied. Dat krijg je dus als mensen geen 1:1 upload:download verhouding genereren, of als er te weinig vraag is geweest.

ik begin 't te snappen:D

bij azureus krijg ik altijd een geel gezichtje wat wil zeggen dat k een NAT-probleem heb?!

hoe los ik dit op?is dit nodig om op te lossen omdat ik daarna sneller kan downloaden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan