Azureus!

Status
Niet open voor verdere reacties.

erik vos

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2001
Hallo, ik was pas !@$% aan het downloaden (Zeg niet wat, want het mag eigenlijk niet :) ssst!)

met Azureus dus...

het .rar bestand kwam in de map azureus\downloads te staan, perfect, maar nou was hij al over de helft, en nou is er iets geks gebeurt, ik zou niet weten wat...

Maar daardoor zoekt hij nou download hij een ander bestand (zou mijn zus wel aangezet hebben) en die download hij naar de desktop, het vervelende is nu dat hij mijn bestand niet meer download!

die staat niet meer in de transfer lijst, en als ik dan bij settings kijk kan ik niets vinden van dat, de downloads folder staat gewoon nog als azureus\downloads

en als ik dat bestand kopieer en op de desktop zet, en dan azureus opnieuw op, met de verwachting dat dan dat bestand wel in de downloadlijst staat, maar nee :(

wie kan mij helpen?

alvast bedankt,
Groetjes Erik

(nou heb ik weer zo'n lang verhaal getypt :( ik hoop dat iemand 't leest)

Ik denk dat er niets anders opzit dan opnieuw te gaan downloaden. :( Het hele programma van de download was verstoord en dan kan hij volgens mij niet ineens weer de draad oppakken.

Helaas.

Het Kan Wel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D

Voor de andere mensen die het nog willen weten:

Kies bij Azureus rechtsbovenin de hoek "openen" -> "torrent" en dan ziet je al de torrents die je ooit gehad hebt er nog staan, zo ook die ik nog verder wilde doen. Dan klik je die aan en dan gaat hij verder downloaden :) (was al bij 78%, dus wel zo leuk ;))

4,6 ofzo ;)

maar ik weet niet hoe snel hij bij jou download, maar ik ben toch blij als ik in 24 uur 4,7 gb binnenheb...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan